  • Data: 2013-07-30 12:12:23
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 30 Jul 2013 12:05:55 +0200, anacron

    > Znakami ty się możesz zająć.

    Ależ oczywiście zgłaszam.

    > Poważniej już zgłosiłem brak znaku (był znikł, akurat na wysepce
    > pechowo, zgłaszałem 4 razy) znaku do dziś nie ma (minęło 1,5 roku).

    Dziwne. Ja zgłosiłem brak znaku, którego nie musiało być, ale ułatwił życie
    mieszkańcom i kierowcom (D-4a, tj. droga bez przejazdu), bo nawigacja lubi
    tamtędy prowadzić pomimo że nie ma przejazdu (las). Zanim go dostawili
    trwało to 6 miesięcy, ale fakt jest taki, że dostawili. Notorycznie łamany,
    przez TIRy, praktycznie w tym samym miejscu znak A-7 w ciągu dwóch dni
    standardowo naprawiają.

    > Zgłosiłem znak, który został po remoncie (40), znak do dziś jest, mimo,
    > że zanim się popsuła tam nawierzchnia i zanim tą 40 postawili była 70.

    Co odpisali z zarządu? :P Niech zgadnę, nic nie odpisali... :>

    --
    Pozdor Myjk