  • 141. Data: 2013-08-01 08:45:30
    Temat: Re: Super fotoradary - wi?cej szczegó?ów?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zyranta moze i jednego, ale papierow ...
    > http://www.internationalstudent.com/international-fi
    nancial-aid/opening-bank-account/
    > "make sure you bring your passport and the funds you want to deposit.
    > In addition, you should bring as many of the following documents or
    > ids as you have - although every bank has slightly different
    > requirements,"
    >
    > I to do czego - do zwyklego otwarcia konta :-)
    >
    > J.

    No i gdzies sie A.L. zawinal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 142. Data: 2013-08-01 17:07:50
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 21:39, Shrek pisze:
    (...)
    > To sprawdz w powyższej sytuacji - mijasz FR 30km/h i normalnie
    > przyspieszasz - nie do odcinki tylko normalne dynamiczne przyspieszenie.
    > Ile masz po 150m?

    Tak się zastanawiam co ty z tymi 150 metrami - pierwszy zjazd na objazd
    była zaraz za tym ograniczeniem, dopiero dalej był ten o którym piszesz.

  • 143. Data: 2013-08-01 17:09:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-31 09:40, masti pisze:

    > chciałeś powiedzieć, że czasem się zdarzają sensowne ale tak naprawdę nie
    > jest to częste

    Nie, 'chciałem powiedzieć' tak jak napisałem.

  • 144. Data: 2013-08-01 17:54:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 31 Jul 2013 06:03:51 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >Takie to pojebane zasady. No z tymi bankami widac jak wam wyszlo brak

    Dlatego w Polsce do dupy jest, bo Polacy uwazaja ze prawo do dupy
    jest. Wiec sila rzeczy urzedy i ogolnie, wladze, uwazaja kazdego
    obywatela za potencjalnego przestepce i zlodzieja. W wielu wypadkach,
    slusznie

    A.L.

  • 145. Data: 2013-08-01 18:04:12
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-01 07:43, Myjk pisze:
    > Wed, 31 Jul 2013 17:23:31 +0200, ddddddd

    > Ale wyobrażacie sobie wszyscy siadać do komputera i smucić na ten temat w
    > internecie. To jest coś, czego po prostu nie ogarniam.

    > Takie to strasznie skomplikowane? Zajmie to znacznie mniej czasu niż
    > wystosowanie postu na grupę.

    tak, jest to skomplikowane. Przypomnij sobie czy ta strzałka to byłą
    przed, czy za Poznaniem, no i czy na pewno Pcim, może Pasikurowice? po
    8h za kółkiem na pewno nie chciałoby mi się tego szukać. Chętnie za to
    poczytam twoje wypociny :)

    Łukasz

  • 146. Data: 2013-08-01 18:06:55
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-01 07:51, Myjk pisze:
    > Wed, 31 Jul 2013 20:00:28 +0200, Shrek

    > Nie masz pytać, tylko masz zgłosić w urzędzie, że Twoim "skromnym zdaniem"
    > znak ograniczenia i fotoradar jest ustawiony bezsensownie, bo... i
    > wymieniasz. Dostaną setkę takich zgłoszeń, na każde będą musieli odpisać,
    > to może w końcu rozważą. Problem w tym, że nikt tego nie robi a jedynie
    > słodko o tym truje w internecie/CB.

    Zgłaszam każdą kradzież na policji. Robię to od lat. Od lat nic się nie
    zmienia. Nie wiem więc dlaczego mój głos miałby pomóc przy fotoradarach,
    skoro kradzieże psują im statystyki (a i tak nikt dupy nie ruszy), a FR
    tylko je (i budżet) poprawiają.

    Lukasz

  • 147. Data: 2013-08-01 18:14:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 18:06, ddddddd pisze:

    > Zgłaszam każdą kradzież na policji. Robię to od lat. Od lat nic się nie
    > zmienia.

    Naprawdę? Ciekawa okolica. Mi tam od lat przestali kraść różne rzeczy
    (w tym samochody), policja jest zaraz po zgłoszeniu (nawet do głupiego
    lusterka).

    > Nie wiem więc dlaczego mój głos miałby pomóc przy fotoradarach,
    > skoro kradzieże psują im statystyki (a i tak nikt dupy nie ruszy), a FR
    > tylko je (i budżet) poprawiają.

    Standardowe podejście narzekacza i roszczeniowca.

  • 148. Data: 2013-08-01 18:57:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-01 17:07, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2013-07-29 21:39, Shrek pisze:
    > (...)
    >
    > Tak się zastanawiam co ty z tymi 150 metrami - pierwszy zjazd na objazd
    > była zaraz za tym ograniczeniem, dopiero dalej był ten o którym piszesz.

    Sprawdz - google maps twoim przyjacielem.

    Shrek.

  • 149. Data: 2013-08-01 18:57:45
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-01 18:14, Artur Maśląg pisze:

    > Naprawdę? Ciekawa okolica.

    Wrocław

    Mi tam od lat przestali kraść różne rzeczy
    > (w tym samochody), policja jest zaraz po zgłoszeniu (nawet do głupiego
    > lusterka).

    minutę po kradzieży wiertarki zgłosiłem kradzież na policję (no może nie
    minutę bo sporo dłużej leci komunikat "komisariat policji, proszę
    czekać" (czy jakoś tak), mogę się założyć że w ciągu pierwszych 15 minut
    była duża szansa złapać złodzieja - ale nie samemu. Odpowiedź policji
    "proszę do nas przyjechać". Już po godzinie oczekiwania zostałem
    przyjęty... a odcisków palców w samochodzie przy kradzieży czegoś z
    bagażnika nie ściągną, "bo co to kurwa CiEsAj Majami?" (choć
    prawdopodobieństwo że to ktoś kto stale okrada okolicę duże i jeśli nie
    ma go w bazie to kiedyś się znajdzie i będzie można mu to przypisać).
    Z resztą nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek oczekiwał mniej niż pół
    godziny, zwykle od godziny do dwóch godzin oczekiwanie na złożenie
    doniesienia. I jak tu nie poczuć się olewanym? I po co cokolwiek zgłaszać?

    > Standardowe podejście narzekacza i roszczeniowca.

    to napisz ile fotoradarów zdemontowali dzięki twoim pismom?
    Na co dzień mam wystarczająco dużo nerwów, o ile zgłaszanie każdej
    pierdoły na policję psuje im statystyki więc będę to robił (bo wkurwia
    mnie jak noworoczne statystyki mówią o spadającej liczbie przestępstw, a
    tak naprawdę to zniechęcenie ludzi do ich zgłaszania), o tyle IMO
    zgłaszanie FR nic nie da bo każda prędkość może być interpretowana jako
    niebezpieczna.

    Lukasz

  • 150. Data: 2013-08-01 19:18:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 18:57, Shrek pisze:

    > Sprawdz - google maps twoim przyjacielem.

    Sam sobie sprawdź:
    http://superauto24.se.pl/auto-porady/warszawa-jak-ob
    jechac-wislostrade-ktoredy-ominac-zamkniety-tunel-na
    -wislostradzie-mapka-objazdu_274058.html

    "Jazda w kierunku Mokotowa ruszy objazdem z niedzieli na poniedziałek
    (19-20 sierpnia). Kierowcy będą musieli skręcić w ulicę Karową, po czym
    udać się prosto ulicami Browarną - Topiel - Kruczkowskiego, następnie
    skręcić w lewo w Ludną, na której znajduje się powrót na Wisłostradę."

    30km/h i FR to gdzie się niby pojawiło? Nie przy Karowej?
    Zresztą FR to był tam wcześniej przewidywany.