  • 101. Data: 2013-07-30 18:23:28
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Jul 2013 18:06:40 +0200, Shrek

    > Był link, że ograniczenie zmieniło się na 50, więc nie ma sensu trzymać
    > tam FR - szukać?

    Pytałem, czy kiedykolwiek TY pisałeś do ZDM w jakiejś kluczowej sprawie z
    takim zacięciem jak tutaj "smarujesz". Jeśli tak, to musisz mieć na pęczki
    odpowiedzi od ZDM, daj LINKA! :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 102. Data: 2013-07-30 18:26:27
    Temat: Re: Super fotoradary - wi?cej szczegó?ów?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 30 Jul 2013 08:29:50 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >No i co z tego? Widocznie pozwolic amerykancom szybciej jezdzic to jak
    >dac malpie granat, nie widze powodow by byc z tego dumnym i uwazac to
    >za wzor.

    No nie wiam. Jak w Ameryce jest znak ograniczajacy szybkosc do 50 mil
    na godzine, to wszyscy jezdza 50 mil na godzine. Takie to pojebane
    ludzie. Ale za to jak ide do urzedu, to nei musze przynosic 50
    zaswiadczen, a jak ide do banku, to nie musze miec 50 zyrantow.

    Taki tu zwyczaj ze pzrestzrega sie prawa. W Polsce taki zwyczaj ze
    prawo sie rowno olewa.

    Ja jakos wole zwyczaje amerykanskie niz polskie

    A.L.

  • 103. Data: 2013-07-30 18:29:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 30 Jul 2013 12:09:13 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >http://damskomesko.pl/2013/05/system-ci-kark-przetr
    aci/
    >Nadal wydaje Ci się, że wiesz o czym mówisz? Pytam o to "wystarczy
    >jezdic wolniej"

    "od ponad 10 lat zawodowo zajmuje sie administracja systemami i
    sieciami teleinformatycznymi (specjalizuje sie w systemach
    linuksowych) oraz doradztwem z zakresu bezpieczenstwa tychze sieci i
    systemów, doboru systemów klasy ERP i doboru rozwiazan
    teleinformatycznych dla konkretnych zadan biznesowych i
    logistycznych..."

    A na radarach sie zna?...

    A.L.

  • 104. Data: 2013-07-30 18:30:29
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 30 Jul 2013 12:46:15 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Mnie też tu kilku za trolla bierze. ;)

    ja tez

    A.L.

  • 105. Data: 2013-07-30 18:32:35
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 30 Jul 2013 11:19:21 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >W hameryce sie nasiedzial to sie przyzwyczail, ze panstwo chce dla niego
    >dobrze i sie nim opiekuje jak matka dzieckiem.

    Ja jeszcze sie przyzwyczailem ze obywatel przestrzega prawa. W Polsce,
    dzentelmeni przy wodeczce, jeden po drugim opowiadaja kto gdzie jechal
    150 a kto gdzie jechal 170. I kto jak wykrecil Uzred Skarbowy

    A.L.

  • 106. Data: 2013-07-30 18:46:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.07.2013 18:29, A.L. pisze:

> [...]
    > systemów, doboru systemów klasy ERP i doboru rozwiazan
    > teleinformatycznych dla konkretnych zadan biznesowych i

    No tak wyszło, że zna.
    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 107. Data: 2013-07-30 18:56:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-30 18:23, Myjk wrote:

    > Pytałem, czy kiedykolwiek TY pisałeś do ZDM w jakiejś kluczowej sprawie z
    > takim zacięciem jak tutaj "smarujesz". Jeśli tak, to musisz mieć na pęczki
    > odpowiedzi od ZDM, daj LINKA! :P

    A po co? Żeby się dowiedzieć, że "fotoradary zostaly ustawione w
    najbardziej niebezpiecznych punktach Warszawy, a ich ustawienie zostało
    poprzedzone właściwymi analizami"?

    Shrek.

  • 108. Data: 2013-07-30 19:24:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 30 Jul 2013 11:26:27 -0500 osobnik zwany A.L. napisał:

    > No nie wiam. Jak w Ameryce jest znak ograniczajacy szybkosc do 50 mil na
    > godzine, to wszyscy jezdza 50 mil na godzine. Takie to pojebane ludzie.

    a jak nie jedzie to go szeryf zakuje i wsadzi do pierdla. Taki
    prospołeczny kraj. Bo przecież policja jest "To protect & to serve" tylko
    zapomnieli napisać kogo i komu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 109. Data: 2013-07-30 19:25:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-30 18:29, A.L. pisze:
    > On Tue, 30 Jul 2013 12:09:13 +0200, anacron <a...@a...pl>
    > wrote:
    (...)
> [...]
    > systemów, doboru systemów klasy ERP i doboru rozwiazan
    > teleinformatycznych dla konkretnych zadan biznesowych i

    Też się nie zna :>
    Dowody na grupie.

  • 110. Data: 2013-07-30 20:09:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.07.2013 19:24, masti pisze:

    > a jak nie jedzie to go szeryf zakuje i wsadzi do pierdla. Taki
    > prospołeczny kraj. Bo przecież policja jest "To protect & to serve" tylko
    > zapomnieli napisać kogo i komu

    Moi znajomi po 11 września uciekali z USA, bo jako jednostki
    obywatelskie piętnujące publicznie pewne zachowania władzy traktowani
    byli jak terroryści. Taki to kraj.
    Wracając do tematu dróg, problem u nas jest to, że ich nie ma, a te co
    są obwarowane są niezliczoną ilością kompletnie zbędnych znaków.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza