  • Data: 2014-01-31 15:46:25
    Temat: Re: Super ekonomiczny diesel (?)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-31 14:46, Użytkownik WOJO napisał:
    > Znasz taki przypadek, czy tylko gdybasz?
    > Zanim podgrzeje butle do tego stopnia, że zawór zacznie działać, to
    > najpierw wyleci w powietrze bak z benzyną, a wtedy to już wszystko
    > jedno, czy dodatkowo jeszcze zapali się rozprężający się powoli (po coś
    > są te zawory) gaz.

    Jak ten bak będzie nie za pełny to nie koniecznie.
    Takiego przypadku z gazem nie znam, znam podobne, gdzie
    w sytuacji osoba prywatna która nie dopełniła jakiegoś
    żądania czy warunku kontra duża firma wynik był zawsze
    niekorzystny dla osoby prywatnej.
    Ale oczywiście zawsze możesz twierdzić że nie mam racji,
    ileś tysięcy osób jeździ na tej zasadzie bez PJ czy OC
    o nic złego się nie dzieje. Tyle zę jak się jednak stanie
    to koszt może być sporo wyższy niż byle mandat.