  • Data: 2014-01-29 18:45:23
    Temat: Re: Super ekonomiczny diesel (?)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lcbe8v$937$...@n...task.gda.pl...

    > Masz,

    Nie masz.

    > do diesla dopłaciłem 9k

    Nie dopłaciłeś.

    >, instalacja LPG by mnie kosztowała poza
    > ASO niespełna 3k (dobra instalacja).

    Instalacja do turbobenzyniaka nie kosztuje 3k.

    > Nie miałbym turbo,

    Czyli nie masz obiektu do porównania.
    Chyba że mówisz o benzyniaku z silnikiem 150 KM.

    >nie miałbym
    > FAPa,

    A nawalił Ci?

    > wtryskiwaczy

    Ciekawe, a paliwo to pewnie przez gaźnik by przelatywało?

    >, dmumasy etc.

    Zdarza się i w benzyniakach.

    > Miałbym tanie jeżdżenie i święty spokój.

    No chyba że ktoś by Ci sprzedał ochrzczone paliwo i rozsypałby Ci się układ
    paliwowy.
    Myślisz, że wymiana byłaby wiele tańsza, albo że ASO nie potrafi popsuć
    benzyniaka?

    Zapewniam Cię, że potrafi.
    Kiedyś koszty kilku napraw Alfy 146, którą im zawiozłem z jakąś pierdołą
    zbliżały się do 30 tys.
    Całe auto nie było już wtedy tyle warte.

    Ale robili, bo było na przedłużonej gwarancji.