  • Data: 2014-01-29 19:36:37
    Temat: Re: Super ekonomiczny diesel (?)
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-29 19:29, anacron wrote:

    > Na LPG w sumie zrobiłem kilkaset tysięcy kilometrów i nigdy nie miałem
    > problemu na trasie. Teraz znów diesel (3 w moim życiu) i ciach, 3
    > godziny czekania na lawetę na A1, a po lekturze for, obawa, co za chwilę
    > pierdolnie.

    Az tak zle to chyba nie jest.
    Ze swoim dieslem po prostu wtopilem, bardzo dobrze przygotowany do
    sprzedazy.
    Natomiast znajomy ma od nowosci Skode Octavie 1.9 (cos ok. 2008).
    Obecnie na liczniku ma ok 150kkm i do tej pory nie robil przy niej
    zadnych wiekszych napraw. Silnik i bezposredni osprzet w ogole nie byl
    jeszcze ruszany.