eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasieRe: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Date: Mon, 27 Sep 2010 20:28:50 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <i7qnlm$hcs$1@news.onet.pl>
    References: <i7o6ju$hdi$1@inews.gazeta.pl> <i7phkn$pm4$1@news.onet.pl>
    <i7pi82$fnt$1@inews.gazeta.pl> <i7qgvc$sj9$1@news.onet.pl>
    <i7qit9$av2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285612022 17820 91.150.222.21 (27 Sep 2010 18:27:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 18:27:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313051
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i7qit9$av2$1@inews.gazeta.pl...
    > Jurand wrote:
    >
    >>>>> Więcej wad nie stwierdziłem. Więcej przykrych rzeczy nie
    >>>>> uświadczyłem. Oby kolejne 40kkm przebiegło równie bezproblemowo.
    >>>>> Chyba nie jest źle z tymi usterkami. Co myślicie?
    >>>>
    >>>> Myślę, że zmień koła na 17", albo jeszcze lepiej - na 16", jeśli
    >>>> zaciski z przodu na to pozwolą. Skończa się tematy wybijającego się
    >>>> zawieszenia i trzeszczących plastików.
    >>>
    >>> Miałem 16-tki, ale jazda na wysokich gumach to niestety już nie było
    >>> to.
    >>
    >> Bo?
    >
    > Auto się przechylało za bardzo w zakrętach i nie trzymało się tak dobrze
    > drogi. Miało też wieksze opóźnienie na wszelkie ruchy kierownicą (miało
    > większą bezwładność). Przez to nie czułem się komfortowo. Na niskim
    > profilu robię ruch, nawet malutki, a auto od razu reaguje. Oczywiście
    > komfort był większy i środek przestał trzeszczeć, do tego w ogóle
    > nierównści nie czułem na kręgosłupie, ale mimo wszystko wybieram frajdę z
    > jazdy nad wygodę :)

    Aha a to Ty jesteś tym człowiekiem, który niedawno pytał, jak się
    najbardziej efektywnie przyspiesza samochodem? ;)
    Bo jak dla mnie to jest takie trochę podcieranie dupy szkłem - jakbyś wsiadł
    z dobrym kierowcą do swojego samochodu, obutego w dobre 16", to byś się
    zdziwił, jak się to auto bezproblemowo prowadzi po polskich drogach, w
    porównaniu do walki z nierównościami przy oponie o profilu 225/40...

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: