-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Date: Mon, 27 Sep 2010 20:28:50 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <i7qnlm$hcs$1@news.onet.pl>
References: <i7o6ju$hdi$1@inews.gazeta.pl> <i7phkn$pm4$1@news.onet.pl>
<i7pi82$fnt$1@inews.gazeta.pl> <i7qgvc$sj9$1@news.onet.pl>
<i7qit9$av2$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285612022 17820 91.150.222.21 (27 Sep 2010 18:27:02 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 18:27:02 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313051
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:i7qit9$av2$1@inews.gazeta.pl...
> Jurand wrote:
>
>>>>> Więcej wad nie stwierdziłem. Więcej przykrych rzeczy nie
>>>>> uświadczyłem. Oby kolejne 40kkm przebiegło równie bezproblemowo.
>>>>> Chyba nie jest źle z tymi usterkami. Co myślicie?
>>>>
>>>> Myślę, że zmień koła na 17", albo jeszcze lepiej - na 16", jeśli
>>>> zaciski z przodu na to pozwolą. Skończa się tematy wybijającego się
>>>> zawieszenia i trzeszczących plastików.
>>>
>>> Miałem 16-tki, ale jazda na wysokich gumach to niestety już nie było
>>> to.
>>
>> Bo?
>
> Auto się przechylało za bardzo w zakrętach i nie trzymało się tak dobrze
> drogi. Miało też wieksze opóźnienie na wszelkie ruchy kierownicą (miało
> większą bezwładność). Przez to nie czułem się komfortowo. Na niskim
> profilu robię ruch, nawet malutki, a auto od razu reaguje. Oczywiście
> komfort był większy i środek przestał trzeszczeć, do tego w ogóle
> nierównści nie czułem na kręgosłupie, ale mimo wszystko wybieram frajdę z
> jazdy nad wygodę :)
Aha a to Ty jesteś tym człowiekiem, który niedawno pytał, jak się
najbardziej efektywnie przyspiesza samochodem? ;)
Bo jak dla mnie to jest takie trochę podcieranie dupy szkłem - jakbyś wsiadł
z dobrym kierowcą do swojego samochodu, obutego w dobre 16", to byś się
zdziwił, jak się to auto bezproblemowo prowadzi po polskich drogach, w
porównaniu do walki z nierównościami przy oponie o profilu 225/40...
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.10 20:27 Pan Piskorz
- 27.09.10 20:28 Cavallino
- 27.09.10 20:45 Katanka
- 27.09.10 20:50 MariuszM
- 27.09.10 20:56 Jurand
- 27.09.10 21:03 Jurand
- 27.09.10 21:10 Katanka
- 27.09.10 21:19 MariuszM
- 27.09.10 21:21 Jurand
- 27.09.10 21:31 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 27.09.10 21:37 Marek P.
- 27.09.10 22:04 Katanka
- 27.09.10 22:43 Adam Płaszczyca
- 27.09.10 22:51 Katanka
- 27.09.10 22:54 AA
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo