  • Data: 2009-02-17 22:56:57
    Temat: Re: Studio - mozna sie przylaczyc
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matt pisze:
    > Się ustawiało czułość filmu, przysłonę lub czas i wychodził czas lub przysłona
    > na skali, albo coś w tym stylu - nie pamiętam dokładnie. Miałem podobny
    > produkcji ZSRR z czerwoną szybką zasuwaną na element światłoczuły w słoneczne dni

    Przyjrzyj się temu - wskazówka się wychyla i wskazuje na pole z paskami.
    Jedyne numerki które mi tam pasują to te czerwone z tarczy. Potem chyba
    trzeba przesunąć kółko na na czerwoną strzałkę z wskazanym numerkiem i
    to daje czasy dla czułości i przysłony 24 din. Póki co nic lepszego nie
    udało mi się wymyślić jak by to mogło działać inaczej.

    A światłomierz dla odmiany jest czechosłowacki - na całym są tylko dwa
    napisy - "metra" i drugi "made in czechoslovakia" :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \