eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStrefa Tempo 30Re: Strefa Tempo 30
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 13 Jun 2013 00:34:08 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Strefa Tempo 30
    In-Reply-To: <51b8658e$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1306130023420.872@quad>
    References: <ac2wqrl1wzkm$.1vxlm4ioewbsr.dlg@40tude.net>
    <kp992g$u3$1@pippin.nask.net.pl> <kp9a5k$veh$1@node1.news.atman.pl>
    <kp9aea$jti$1@node2.news.atman.pl> <kp9c17$lgp$2@node2.news.atman.pl>
    <kp9clr$8ro$1@news.dialog.net.pl> <kp9d4o$mm0$1@node2.news.atman.pl>
    <kp9drp$n6i$1@node2.news.atman.pl> <kp9g9v$5sn$1@node1.news.atman.pl>
    <kp9lgp$b82$1@node1.news.atman.pl> <kp9n5g$d03$1@node1.news.atman.pl>
    <51b8658e$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1371077076 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1453 83.15.167.123:61939
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494854
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 12 Jun 2013, tᴏ wrote:

    > Andrzej Lawa wrote:
    >
    >> Nie raz i nie dwa turlałem się w korku na wolnych obrotach na którymś
    >> tam biegu - i jechałem cały czas, podczas gdy taki jak ty jadący przede
    >> mną ruszał szybko, a potem hamował. Oczywiście metoda ma drobną wadę,
    >> jeśli da się wyprzedzić turlającego się równym tempem - wtedy zawsze
    >> jakiś gnojek może się wcisnąć bez kolejki...
    >
    > Ma też taką, ze jak każdy będzie zostawiał przed sobą 50 metrów wolnego
    > to korek będzie 5x dłuższy.

    Dlaczego "każdy", po co ten jadący za turlającym się ze stałą prędkością,
    WIDZĄC że nie trzeba będzie zaraz hamować bo miejce na turlanie się jest,
    ma zostawiać kolejne 50m wolnego?
    A skoro jedzie wolniej wystarczy mu MNIEJ zapasu na hamowanie niż kiedy
    jedzie za poprzednim "superturbojasiejeszczezmieszcze".

    > Myśl!

    Toć myśli - i akurat w takich przypadkach zastosowanie mają TIRmani,
    którzy z przyczyn paru zarówno wolą (paliwo), mogą (jakby to powiedzieć,
    z ładunkiem jest mniej zrywny :>) jak i łatwiej im (siedzącym dwa metry
    wyżej) ocenić widok na "potrzebną średnią" ćwierć kilometra w przód.
    Jedziesz za takim dłuższy odcinek i widzisz "zysk z myślenia"
    właśnie :) (głównie na zwężkach, "niewyprzedzalnych", bo oczywiście
    w innych warunkach "szybcy" natychmiast powodują pulsowanie prędkości,
    wbijając się w każdą szczelinę z piskiem hamulców)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: