-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 13 Jun 2013 00:34:08 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Strefa Tempo 30
In-Reply-To: <51b8658e$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1306130023420.872@quad>
References: <ac2wqrl1wzkm$.1vxlm4ioewbsr.dlg@40tude.net>
<kp992g$u3$1@pippin.nask.net.pl> <kp9a5k$veh$1@node1.news.atman.pl>
<kp9aea$jti$1@node2.news.atman.pl> <kp9c17$lgp$2@node2.news.atman.pl>
<kp9clr$8ro$1@news.dialog.net.pl> <kp9d4o$mm0$1@node2.news.atman.pl>
<kp9drp$n6i$1@node2.news.atman.pl> <kp9g9v$5sn$1@node1.news.atman.pl>
<kp9lgp$b82$1@node1.news.atman.pl> <kp9n5g$d03$1@node1.news.atman.pl>
<51b8658e$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1371077076 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1453 83.15.167.123:61939
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494854
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 12 Jun 2013, tá´ wrote:
> Andrzej Lawa wrote:
>
>> Nie raz i nie dwa turlałem się w korku na wolnych obrotach na którymś
>> tam biegu - i jechałem cały czas, podczas gdy taki jak ty jadący przede
>> mną ruszał szybko, a potem hamował. Oczywiście metoda ma drobną wadę,
>> jeśli da się wyprzedzić turlającego się równym tempem - wtedy zawsze
>> jakiś gnojek może się wcisnąć bez kolejki...
>
> Ma też taką, ze jak każdy będzie zostawiał przed sobą 50 metrów wolnego
> to korek będzie 5x dłuższy.
Dlaczego "każdy", po co ten jadący za turlającym się ze stałą prędkością,
WIDZĄC że nie trzeba będzie zaraz hamować bo miejce na turlanie się jest,
ma zostawiać kolejne 50m wolnego?
A skoro jedzie wolniej wystarczy mu MNIEJ zapasu na hamowanie niż kiedy
jedzie za poprzednim "superturbojasiejeszczezmieszcze".
> Myśl!
Toć myśli - i akurat w takich przypadkach zastosowanie mają TIRmani,
którzy z przyczyn paru zarówno wolą (paliwo), mogą (jakby to powiedzieć,
z ładunkiem jest mniej zrywny :>) jak i łatwiej im (siedzącym dwa metry
wyżej) ocenić widok na "potrzebną średnią" ćwierć kilometra w przód.
Jedziesz za takim dłuższy odcinek i widzisz "zysk z myślenia"
właśnie :) (głównie na zwężkach, "niewyprzedzalnych", bo oczywiście
w innych warunkach "szybcy" natychmiast powodują pulsowanie prędkości,
wbijając się w każdą szczelinę z piskiem hamulców)
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.13 08:30 Andrzej Lawa
- 13.06.13 22:16 Andrzej Lawa
- 13.06.13 23:24 Gotfryd Smolik news
- 14.06.13 08:36 Andrzej Lawa
- 14.06.13 12:02 Gotfryd Smolik news
- 14.06.13 20:16 Cavallino
- 14.06.13 22:00 Andrzej Lawa
- 14.06.13 23:07 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 08:40 Cavallino
- 15.06.13 11:13 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 12:36 Cavallino
- 15.06.13 19:42 J.F.
- 15.06.13 23:09 Andrzej Lawa
- 17.06.13 00:40 tá´Ź
- 17.06.13 11:47 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=