  • 21. Data: 2013-11-22 11:49:02
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Chris,

    Friday, November 22, 2013, 10:18:04 AM, you wrote:

    > W Berlinie jest od dawna i każdy jedzi przepisowe 30 :) i co dziwne nikt na
    > nikogo nie trąbi, nie wyprzeda na trzeciego a i korków brak (no może są po
    > prostu dużo mniejsze niż u nas) aaa i bez problemu każdy cię wpuszcza na
    > suwak albo pozwala wyjechać z miejsca parkingowego (nie stoisz i nie czekasz
    > 5 min)

    Tylko, że wokół Berlina jest Berliner Ring i ruch tranzytowy do miasta
    nie wjeżdża.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-11-22 11:49:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2013 11:43, WOJO pisze:
    > Dlaczego ktoś inny ma decydować o tym, czy tą zawartość chronić?

    Bo ten ktoś m.in. odpowiada za opiekę zdrowotną.

  • 23. Data: 2013-11-22 11:51:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-22, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > Dlaczego ktoś inny ma decydować o tym, czy tą zawartość chronić?

    Zaraz przeczytasz jak to sobie tacy tlumacza, ze byc moze jestes wartosciowy
    dla spoleczenstwa i wymyslisz kiedys lek na raka albo ze Twoje leczenie
    moglo by obciazyc budzet panstwa, dlatego panstwo Cie chroni a jezeli tego
    nie rozumiesz to zes zacofany cwok nienauczony zyc w nowoczesnym
    spoleczenstwie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2013-11-22 11:51:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > Tylko, że wokół Berlina jest Berliner Ring i ruch tranzytowy do miasta
    > nie wjeżdża.

    W DC masz S8 :)

  • 25. Data: 2013-11-22 11:53:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-22, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Bo ten ktoś m.in. odpowiada za opiekę zdrowotną.

    To nie lepiej zakazac uprawiania sportow i podejmowania niebezpiecznych
    dzialan bo moga narazic opieke zdrowotna na koszty?

    To, ze mentalnie jestes niewolnikiem i czujesz sie wlasnoscia panstwa nie
    znaczy, ze inni tak sie czuja czy chca sie czuc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2013-11-22 11:55:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-22, Chris <c...@s...pl> wrote:

    > W DC masz S8 :)

    Ktora sie zweza w 2 pasy z kolizyjnymi wjazdami z Wislostrady ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2013-11-22 12:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To jest rzecz która najbardziej mi się podobała, nawe 5 sec się nie
    > czeka jak trzeba wyjechać z miejsca parkingowego.

    Na egzaminie to by cię jeszcze za to uwalili, ze wjechałes pomimo braku
    pierwszenstwa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 28. Data: 2013-11-22 12:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Problemem jest, że jeśli ktoś jedzie równym tempem dostosowanym do
    > zakorkowania, to jest co chwila hamowany i opóźniany przez
    > cwaniaczków-zapierdalaczy wciskających się w każdą wolną dziurę.

    Trzeba nie wpuszczac.
    Czasami problem jest w druga strone - ci co nie umieją ruszyć, blokują
    ruch.

    Przykładowo mamy w Poznaniu takie głupie miejsce jak sie zjezdza na
    Szczepankowo.
    W godzinach szczytu robi sie tam korek taki ze zawija jeszcze na Katowicką.
    Jak tam jade to zawsze puszczam cały sznurek pomimo tego ze mam
    pierwszenstwo (zwłaszcza jak ktos z drugiej strony sie skapnie o co chodzi
    albo mozna sie z nim dogadac na CB)
    I z tym sznurkiem jest tak, ze przejedzie 5 samochów a na nastepne trzebaby
    czekać, bo sie miszczowie kierownciy nie zorientowali, ze mozna jechac. I
    jak potem nie ma byc korka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 29. Data: 2013-11-22 12:02:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2013 11:53, AZ pisze:

> [...]
    >
    > To, ze mentalnie jestes niewolnikiem i czujesz sie wlasnoscia panstwa nie
    > znaczy, ze inni tak sie czuja czy chca sie czuc.

    Tak, na złość mamie odmroź uszy.

    Nie widzę problemu z kaskami na zmotoryzowanych jednośladach. Wymóg jest
    rozsądny, nie jest jakoś szczególnie kosztowny i nie wpływa na wolność -
    pomijając ludzi o mentalności niedorozwiniętego dziecka (jak powyżej w
    przykładzie z uszami).

  • 30. Data: 2013-11-22 12:03:13
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > G. prawda chyba że coś się zmieniło ostatnio.
    Ostatnio byłem w maju (więc miesiąc, kiedy są dobre warunki drogowe) i
    spędziłem kilka dni w ścisłym centrum, poruszając się albo własnym
    samochodem, albo u-bahnem.
    Naprawdę jeździ się szybciej niż te 30km/h. A specjalnie zwracałem na to
    uwagę, bo nie chciałem być postrzegany jako Polak-zawalidroga.

    > G.prawa j/w
    I podobna sytuacja, sam byłem zmuszony "podziękować" w ten sposób, a widząc
    kilku innych tubylców tak samo robiących, wahanie minęło.

    > G. prawda .. najbardziej zatłoczone miasta Europy to Warszawa, Stambuł i
    > Moskwa .. nic tam nie ma o Berlinie :)
    Jasne :)

    > Nie korki tylko b.wolno się jedzie :)
    A w korku się tylko stoi...?