  • 121. Data: 2013-11-23 22:23:53
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 listopada 2013 21:33:01 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:

    > On nie jest "niek�opotliwy".
    >
    > Po pierwsze pogarsza s�yszalno��.
    >
    > Po drugie k�adzie na �opatki latem i pogarsza
    >
    > zawsze mo�liwo�� regulacji nadmiaru ciep�a z g�owy,
    >
    > uchylenie go (w czasie jazdy) NIE JEST "proste" co
    >
    > sugerujesz.
    >
    > Mam kask i bardzo rzadko u�ywam.
    >
    > W odr�nieniu od kamizelki, kt�rej u�ywam prawie zawsze
    >
    > od zmroku i prawie zawsze od jesieni do wiosny.
    >
    > I takoďż˝ jestem przeciwny nakazowi.
    >

    > pzdr, Gotfryd

    Nie ma obowiązku jeżdżenia czymś co wymaga zakładaniu kasku.

  • 122. Data: 2013-11-23 23:03:14
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 23 Nov 2013 14:19:01 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Nie zakladajac kasku narazasz tylko siebie, jadac z nierozsadna predkoscia
    > narazasz innych.

    Ale generujesz koszty leczenia, które uszczuplają wspólną pulę
    pieniędzy pochodzących z ubezpieczenia zdrowotnego.

    R.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 123. Data: 2013-11-23 23:09:41
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 23 Nov 2013 15:19:57 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Ale jakie to ma znaczenie? Moja glowa to i ja powinienem o niej decydowac.

    Pod warunkiem, że koszty leczenia, rekonwalescencji, opieki,
    whatever, zostaną pokryte ze środków Twoich lub Twoich
    spadkobierców.

    > pech chcial ze jak
    > wsiadlem i mialem juz jechac nadjechal radiowoz i byli bardzo chetni dac
    > mandat...

    I nie wiedziałeś, że PoRD nakłada na Ciebie obowiązek jazdy w
    kasku?

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 124. Data: 2013-11-23 23:11:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 23 Nov 2013 15:48:29 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    > Obecnie w remoncie? Na jak długo?

    Jakieś dwa lata. Damy radę (a przy okazji, to oznacza, że na
    sąsiednich ulicach 30km/h będzie dobrym wynikiem ;))

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 125. Data: 2013-11-23 23:18:29
    Od: k...@g...com

    _____________

    > robert r�dziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    >

    > I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

    Do remontu, w dzień, na sąsiednich ulicach 15 było dobrym wynikiem. 30 to podwojenie.

  • 126. Data: 2013-11-23 23:23:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 23.11.2013 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:

    > Pod warunkiem, że koszty leczenia, rekonwalescencji, opieki,
    > whatever, zostaną pokryte ze środków Twoich lub Twoich
    > spadkobierców.

    Idac tym tokiem rozumowania niech kazdy kto sobie sam zrobil krzywde leczy sie
    sam. Zlamales reke/noge po pijaku? Lecz sie sam. Przewrociles sie na lodzie?
    Lecz sie sam...

    > I nie wiedziałeś, że PoRD nakłada na Ciebie obowiązek jazdy w
    > kasku?

    Ciezko nazwac jazda przejazd na druga strone ulicy... Dlatego tak wkurza mnie
    ten obowiazek, rozsadnym jest zalozyc kask gdzies jadac ale zakladanie kasku
    by przejechac na druga strone ulicy jest po prostu nadgorliwoscia i marnowaniem
    czasu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 127. Data: 2013-11-23 23:24:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    > Ale generujesz koszty leczenia, które uszczuplają wspólną pulę
    > pieniędzy pochodzących z ubezpieczenia zdrowotnego.

    A palacze i alkoholicy nie generuja kosztow?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 128. Data: 2013-11-23 23:31:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 23.11.2013 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > A po co zimówki do pojazdu, którego się zimą nie używa, bo nie ma to
    > najmniejszego sensu?

    Nie troluj. Wg. nowego prawa prawie od miesiaca juz nie moglbym jezdzic bo
    nie mam zimowek. Motocyklem bez problemu mozna przejezdzic i cala zime
    z przerwami gdy na drodze lezy snieg i bloto albo jest mocno na minusie.

    <https://lh3.googleusercontent.com/-_sJoQAeapWw/TUlM
    NU5phVI/AAAAAAAADug/DRYysRysvko/w1200-h900-no/2011-0
    2-02+12.57.09.jpg>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 129. Data: 2013-11-23 23:32:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 23.11.2013 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > A przewracając sie na chodniku w jakis sposób przyczyniasz sie do obnizenia
    > swojego bezpieczesntwa co powoduje złamanie nogi?

    Pytanie czy idac po chodniku w jeansach jestes odpowiednio chroniony przed
    takimi wypadkami i czy czasem nie powinienes nosic ochraniaczy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 130. Data: 2013-11-23 23:34:14
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 23 Nov 2013 22:24:50 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > A palacze i alkoholicy nie generuja kosztow?

    - generują
    - ale generują też przychód (akcyza)
    - ubezpieczenie państwowe nie różnicuje składek w zależności od
    ryzyka, za to ryzyko ma być zmniejszane innymi regulacjami.

    RR.
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com