  • Data: 2013-11-22 13:05:54
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WOJO nabazgrał(a):

    > Ostatnio byłem w maju (więc miesiąc, kiedy są dobre warunki drogowe) i
    > spędziłem kilka dni w ścisłym centrum, poruszając się albo własnym
    > samochodem, albo u-bahnem.
    > Naprawdę jeździ się szybciej niż te 30km/h. A specjalnie zwracałem na to
    > uwagę, bo nie chciałem być postrzegany jako Polak-zawalidroga.

    Ja zazwyczaj autem jechałem tylko do metra (u-bana) i w 95% akurat trafiałem
    na tych co jadą przepisowo, ALE byłem dawno więc może się zmieniło albo
    miałem inne trasy i innych ludzi :)

    > I podobna sytuacja, sam byłem zmuszony "podziękować" w ten sposób, a
    > widząc kilku innych tubylców tak samo robiących, wahanie minęło.

    Polak albo Turek :)

    > Jasne :)

    To akurat prawda, nie fajna ale prada :(

    > A w korku się tylko stoi...?

    Można jeszcze przeglądać @/www/golić się/malować/oglądać jakiś
    film/wiadomości :) a i można palić papierosy bo nie wieje przez szybkję jak
    się jedzie szybciej :)