  • Data: 2013-11-22 15:42:55
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-22 13:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Chyba hobbystycznie uprawiay sport raczej zmniejsza ewentualne koszty
    > opieki zdrowotnej? :)

    A hobbystyczne kontakty homoseksualne? Spożywanie fast-foodów, czy
    wieprzowiny? Alkoholu? (O papierosach już tu ktoś napisał).

    A ja po raz kolejny widzę, że odsetek miłośników oberregulacji na tej
    grupie jest wyraźnie nadreprezentowany. Słaby ze mnie socjolog, ale
    jestem bardzo ciekaw dlaczego świadomi użytkownicy aut tak lubią, gdy
    państwo traktuje ich jak inwentarz gospodarski (krowy, świnie, kury), a
    dokładniej: jako swoją własność, czyli niewolników.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.