  • Data: 2012-10-22 12:54:17
    Temat: Re: Strażnik Texasu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 22 Oct 2012 12:37:52 +0200, szufla

    > Najbardziej mnie smieszy, jak ktos pisze, ze poszkodowany powinien beknac,

    W tej sytuacji, pokazując to nagranie, byłby co najmniej współwinny
    kolizji. Art. 3. PORD nakłada na niego obowiązek uniknięcia kolizji jeśli
    ma taką możliwość. Widział, że na niego jedzie. Klakson to jedno, hamowanie
    by uniknąć kolizji, zamiast darcia do przodu, to drugie. Oczywiście, w
    żadnym momencie ślepy taksówkarz nie jest usprawiedliwiony. Ale wszyscy
    jesteśmy tylko ludźmi i wzajemnie za siebie na drodze odpowiadamy. Raz on
    by uratował "tyłek" taksiarzowi, innym razem może ktoś jemu uratuje tyłek.
    Po co być sobie wilkiem? Nie ogarniam.

    PS patrz tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=zvUPJ0zKtQc
    Dało się normalnie? Oczywiście, że się dało. Trzeba być niesamowicie
    sfrustrowanym, niedorośniętym chłopcem, żeby uskuteczniać takie akcje jak
    Sz.P. Mizgalski.

    --
    Pozdor Myjk