  • Data: 2012-10-22 13:41:55
    Temat: Re: Strażnik Texasu
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tej sytuacji, pokazując to nagranie, byłby co najmniej współwinny
    > kolizji. Art. 3. PORD nakłada na niego obowiązek uniknięcia kolizji jeśli
    > ma taką możliwość. Widział, że na niego jedzie. Klakson to jedno, hamowanie
    > by uniknąć kolizji, zamiast darcia do przodu, to drugie.

    Piekna teoria, male szanse na udowodnienie, a jesli ktos ma watpliwosci to proponuje
    sprawdzic w praktyce.

    > Oczywiście, w
    > żadnym momencie ślepy taksówkarz nie jest usprawiedliwiony. Ale wszyscy
    > jesteśmy tylko ludźmi i wzajemnie za siebie na drodze odpowiadamy. Raz on
    > by uratował "tyłek" taksiarzowi, innym razem może ktoś jemu uratuje tyłek.
    > Po co być sobie wilkiem? Nie ogarniam.

    To prawda, byc moze gosc ma zle doswiadczenia i zaczelo go to zwyczajnie w pewnym
    momencie irytowac.
    Jestem w stanie go zrozumiec. Zreszta sytuacja nie jest ewidentna bo musialby dac
    ostro po blokach, zeby "nieswiadomego" wpuscic. Kazdy moze to ocenic inaczej.
    W przedstawionym u ciebie filmie czerwony Partner nawet nie wyjechal ze swojego pasa.

    Fakt ze reakcja klaksonem byla szybsza, ale w filmie Mizgalskiego taksowka reaguje na

    klakson dopiero jak ma zryty bok !!! Swiadczy to, ze facet pchal sie bez pardonu. Po
    prostu trafila kosa na kamien, trudno.

    sz.