  • Data: 2014-06-23 15:42:04
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-23 15:20, masti wrote:

    > a tego, zę to nie jest w kontekście paliwa tylko stwierdzenia, zę ceny
    > powinny być porównywane z zarobkami nie zauważyłeś?

    No nie zauważyłem - temat wątku "strasznie drogie to nasze _paliwo_".
    Odpowiadasz na post (i jeszcze cytujesz) "A mógłbyś znormalizować cenę
    _paliwa_ do zarobków." No naprawdę nie jestem duchem świętym, żeby wpaść
    na to, że w wątku o cenach _paliwa_, w odpowiedzi na posta o cenach
    _paliwa_ ty piszesz _nie_ w kontekście _paliwa_, czyli od czapy.

    A co do twojej wypowiedzi to w kontekście paliwa wygląda ona tak, że
    skoro w USA przeciętny obywatel płaci dajmy na to 1000$ podatków, to w
    Somalii też powinien płacić 1000$, bo co to za pomysł, żeby podatki były
    proporcjonalne do dochodu? Tak, cena paliwa to w zasadzie czysty podatek;)

    Shrek.