  • 21. Data: 2010-07-05 19:41:11
    Temat: Re: Straciłem gokartowe dziewictwo ...
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message
    news:i0rvlu$6bo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > sobie spokojnie poczuć jak gokart zachowuje się w zakrętach i jaką linię
    > obrać dla uzyskania najlepszego czasu. Nie szło mi najlepiej, bo
    > najszybsze okrążenie miałem na poziomie 26:4, a jeden z kolesi (było nas
    > na trasie siedmiu) miał najlepszy czas 24:5. W sumie uplasowałem sie na 4
    > miejscu. No ale to był pierwszy raz, a tamci goscie wymiatali. Już się nie
    > mogę doczekac kolejnego wyścigu ...
    >
    > PS. Najważniejsze, że miałem lepszy czas od mojego kumpla, a gokartami
    > jeździł wcześniej kilkanascie/kilkadziesiąt razy. Wyprzedziłem go o 0,1

    Kurwa, urzekła mnie Twoja historia. Zazdroszczę ci że potrafisz cieszyć się
    takimi bzdetami.

  • 22. Data: 2010-07-05 22:21:52
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Inead wrote:

    > Kurwa, urzekła mnie Twoja historia. Zazdroszczę ci że potrafisz
    > cieszyć się takimi bzdetami.

    Jakimi bzdetami? Jak pierwszy raz puknąłem pannę, to też się tak cieszyłem.
    Każdy pierwszy raz smakuje dobrze :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 23. Data: 2010-07-05 22:34:42
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-07-2010 o 22:21:52 Katanka <k...@i...pl> napisał(a):

    > Jakimi bzdetami? Jak pierwszy raz puknąłem pannę, to też się tak
    > cieszyłem. Każdy pierwszy raz smakuje dobrze :)

    Ile ty masz lat?

  • 24. Data: 2010-07-05 22:41:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jul 2010 17:42:54 +0200, MadMan wrote:
    >Droższa w montażu. Jedyna zaleta - można położyć w zasadzie ręcznie.

    Jesli nie myle kostki, to to sie powinno ukladac maszynowo.

    J.

  • 25. Data: 2010-07-05 22:44:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jul 2010 17:30:34 +0200, Seba wrote:

    >No dajże spokój - jeździłeś na Bielanach?

    Nie jezdzilem - jakis spocik ? :-)

    >To jak niebo i ziemia. Tutaj pełna zgoda z Marcinem.

    Tzn tak zle bo przyczepnie ?

    Meritum to nie zmienia - w Koronie na ich sprzecie raczej sie nie dalo
    bez poslizgu.

    J.

  • 26. Data: 2010-07-05 23:25:28
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    MM wrote:

    > Ile ty masz lat?

    32, a co to ma do rzeczy?

  • 27. Data: 2010-07-06 07:35:53
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2010 17:42:54 +0200, MadMan napisał(a):

    > Droższa w montażu.

    Ogólne koszty jednak muszą być niższe - nie wygrywałoby to w
    postępowaniach przetargowych aż na taką skalę.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 28. Data: 2010-07-06 07:37:15
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 05 Jul 2010 22:44:10 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie jezdzilem - jakis spocik ? :-)

    Możemy tam skoczyć w jakieś popołudnie.

    > Tzn tak zle bo przyczepnie ?

    Trzesie tak, że przyjemność nikła. Przyczepność trochę lepsza - ale nie
    wiem czy prekości i czasy są tam lepsiejsze.

    > Meritum to nie zmienia - w Koronie na ich sprzecie raczej sie nie dalo
    > bez poslizgu.

    Oj dało się, dało :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 29. Data: 2010-07-06 08:07:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 07:35:53 +0200, Seba napisał(a):

    > Ogólne koszty jednak muszą być niższe - nie wygrywałoby to w
    > postępowaniach przetargowych aż na taką skalę.

    Taaa... Ogólnie to jeśli szwagier produkuje kostkę to wygra bez problemu
    takie rozwiązanie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 30. Data: 2010-07-06 10:36:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MM,

    Monday, July 5, 2010, 10:34:42 PM, you wrote:

    > Ile ty masz lat?

    A ile Ty, że już Cię nic nie cieszy? Bo ja tu do dość starych należę a
    jeszcze parę rzeczy mi jest w stanie trochę radochy dostarczyć...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl