  • 91. Data: 2012-03-16 20:19:58
    Temat: Re: Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    masti napisał(a):
    > po pierwsze gospodarczo starotwali z zupełnie innego poziomu niż my i nie mieli
    bagażu długów
    > zrobionych przez Gierka.
    Bardzo ciekawe.
    > Po drugie nic nie dekomunizowali
    Czechy,NRD przeprowadziły dekomizacje, lustracje (zwał jak zwał) w 91 roku. Jestem w
    błędzie?
    > mylisz rejony świata. Co ma UE do USA?
    UE dziwiła się że nie przyjęliśmy proponowanej pomocy specjalistów z europy lub ze
    strony USA.
    > a co chciałbyś ich powywieszać?
    A wiesz co oni robili? Jak nie wiesz, to się dowiedz.
    A reszcie niewinnych 700zł renty i kopa w dupę z zycia publicznego.
    --
    Krzysiek

  • 92. Data: 2012-03-16 20:28:07
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > UE dziwiła się że nie przyjęliśmy proponowanej pomocy specjalistów z
    > europy lub ze strony USA.

    Zobacz na otrucia byłych agentów w Londynie w ostatnich latach.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Litwinienko
    Bardzo dobrze że nie wzięli niezależnych ekspertów lotniczych z UE lub z
    USiA bo by udowodnili co jest wiadome i wtedy zmuszeni byli byśmy do
    napięcia z Rosja. Żadna komisja nie zbada kto to zrobił i na czyje
    zlecenie więc nie ma co ciągnąć sprawy! Tak jest pozorny spokój, oby jak
    najdłużej bez wojny.

  • 93. Data: 2012-03-16 20:37:17
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-16 20:28, ojciec pisze:

> [...]
    > napięcia z Rosja. Żadna komisja nie zbada kto to zrobił i na czyje
    > zlecenie więc nie ma co ciągnąć sprawy! Tak jest pozorny spokój, oby jak

    jeden odcinek wystarczy
    http://www.youtube.com/watch?v=tSNEq_XAb4c
    4:21 podobna sytuacja do Smoleńska

  • 94. Data: 2012-03-16 20:38:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-16 19:13, masti pisze:
    (...)
    > po pierwsze gospodarczo starotwali z zupełnie innego poziomu niż my i nie
    > mieli bagażu długów zrobionych przez Gierka. Po drugie nic nie
    > dekomunizowali

    To jednak niezupełnie tak - Czesi trochę tam dekomunizowali (ale
    w formie cywilizowanej, a nie jak nasz IPN), Słowacy w zasadzie
    w ogóle nie. No, ale o tym można by długo dyskutować. Stwierdzenia
    w stylu "Nie układali się z komunistami" można włożyć między bajki.

    > a co chciałbyś ich powywieszać?

    Nie on jeden.

    > Czy zakładasz, że wszyscy żołnierze i milicjanci służyli tylko ustrojowi?

    Wśród części społeczeństwa tak wygląda świadomość tamtych czasów.

    > A złodzie nie łapali?

    Nie, sami kradli ;)

    > nawet SB, które zostało siłą połączone z wywiadem i
    > kontrwywiadem nie było samym złem. Świat nie jest czarno-biały

    Ano nie jest.

  • 95. Data: 2012-03-16 20:40:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > ...]Ci ludzie (w znakomitej większości) służyli
    > społeczeństwu, państwu, a nie swoistej formie ustroju politycznego,
    > który nam się trafił z "przydziału".

    Komuznizm w Polsce opierał się na kilku zasadniczych fundamentach. Pierwszym z nich
    był aparat
    przemocy, w skład którego wchodziła policja polityczna (UB, SB). Formacje te budziły
    społeczeństwie strach i skłaniały do podporządkowania się istniejącym regułom,
    tworzyły ustrój
    beznadziejności i zależności od kaprysów władzy. Drugim fundamentem była całkowicie
    podporządkowaną
    systemowi administracja. Zdolna zarówno karać nieposłusznych jak i wynagradzać
    zasłużonych. Innym
    ważnym i niezmiennym fundamentem komunistycznego porządku była stała zależność od
    ZSRR.
    Zaniechanie rozliczenia komunistycznych zbrodniarzy to największa hańba niepodległej
    Polski. Setki
    sędziów, prokuratorów i oficerów śledczych z lat 40. i 50. ominęła jakakolwiek kara.
    Mało tego,
    wielu jest w dalszym ciągu aktywnych zawodowo.
    Wiesz że system komunistyczny wymordował więcej ludzi niż pochłonęła II wojna
    światowa ofiar?

    Doucz się historii a nie wypisuj bzdury.
    --
    Krzysiek

  • 96. Data: 2012-03-16 20:55:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-16 20:40, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > wojna światowa ofiar?
    >
    > Doucz się historii a nie wypisuj bzdury.

    Póki co to Ty bzdury wypisujesz (i to na różne tematy), a co do
    historii - jesteś niedouczony i stąd też takie wnioski. Zresztą
    to pięknie widać po twoich wypowiedziach - jedynie co potrafisz,
    to przeklejać to co znalazłeś w internecie.

    Jak już posługujesz się czyimiś wypowiedziami, to należałoby zaznaczyć,
    że to cytat oraz podać autora:
    http://pl.shvoong.com/humanities/1904155-komunizm-po
    lsce/
    <cite>
[...]
    fundamentem komunistycznego porządku była stała zależność od ZSRR. Na
    skutek jego militarnej

    Źródło:
    http://pl.shvoong.com/humanities/1904155-komunizm-po
    lsce/#ixzz1pJMMuRXr
    </cite>

    Nie oczekuję, że się merytorycznie odniesiesz to tego co napisałem
    wcześniej - do tego jednak potrzeba wiedzy i świadomości. To podobnie
    jak z akumulatorami, o których wiedzę posiadłeś z kolejnej strony
    internetowej...

  • 97. Data: 2012-03-16 21:12:19
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Nie oczekuję, że się merytorycznie odniesiesz to tego co napisałem
    > wcześniej -
    Odniosę się tylko do tego, że nie masz świadomości czasów komunistycznych i dramatów
    które miały
    miejsce.
    > do tego jednak potrzeba wiedzy i świadomości. To podobnie
    > jak z akumulatorami, o których wiedzę posiadłeś z kolejnej strony
    > internetowej...
    Zaskoczę Cie. Radziłem sobie z nimi wyśmienicie nawet w tedy gdy jeszcze nie było
    netu.
    --
    Krzysiek

  • 98. Data: 2012-03-16 21:18:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-16 21:12, Krzysztof 45 pisze:
    > Odniosę się tylko do tego, że nie masz świadomości czasów
    > komunistycznych i dramatów które miały miejsce.

    Przykro mi - na chwilę obecną to tylko udowadniasz, że sam nie masz
    wiedzy (o świadomości nie wspomnę) i jedynie potrafisz się posługiwać
    frazesami wyczytanymi z internetu. Ba, przeklejasz jako swoją wypowiedź
    włącznie z błędami/literówkami.

    > Zaskoczę Cie. Radziłem sobie z nimi wyśmienicie nawet w tedy gdy jeszcze
    > nie było netu.

    Nie, nie zaskoczyłeś mnie - masz z tym elementarne problemy, podobnie
    jak z ortografią.

  • 99. Data: 2012-03-16 21:19:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > USiA bo by udowodnili co jest wiadome i wtedy zmuszeni byli byśmy do
    > napięcia z Rosja. Żadna komisja nie zbada kto to zrobił i na czyje

    Znaczy co kto zrobił?
    Wyczuwam jakąś paranoję, daj sobie siana z tymi bredniami ok?

  • 100. Data: 2012-03-16 21:23:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > jeden odcinek wystarczy
    > http://www.youtube.com/watch?v=tSNEq_XAb4c
    > 4:21 podobna sytuacja do Smoleńska

    Jasne.
    Cytuję: "Nie ma dowodów, że to nie była katastrofa, ale nie można wykluczyć,
    że tak było......"
    To jest chore, nie sądzisz?