  • Data: 2011-08-01 22:21:34
    Temat: Re: Stłuczka na rondzie - sprawa w sądzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Aug 2011 12:26:36 -0700 (PDT), mk napisał(a):
    > Dziś, opisywany przeze mnie, "sprawca" kolizji otrzymał wyrok sądowy
    > uznający go winnym kolizji i nakładający nań grzywnę w wysokości 450
    > zł oraz koszty sądowe.
    > Czy w tej sytuacji powinien sprzeciwić się temu wyrokowi i doprowadzić
    > do "normalnej" rozprawy, czy szkoda na to czasu i nerwów?

    Sprawy nie znam, ale jesli uwaza ze jest niewinny, i ktos bieglejszy w
    prawie to potwierdza - to powinien sprzeciw slac.

    na razie jak rozumiem zadialal automat - policjanci uwazaja ze jest winny,
    ktos to jeszcze raz ocenil i wniosek do sadu wyslal. A sad moze nawet
    wniosku dokladnie nie czytal tylko wyrok zocznie wydal.

    Duzo zalezy jak daleko ten sad od miejsca zamieszkania :-)

    J.