  • 1. Data: 2010-11-02 12:03:53
    Temat: Stłuczka a OC
    Od: tomi77 <t...@t...pl>

    Witam.
    Dzisiaj rano przy cofaniu na parkingu patrzyłem w lusterko i widzę że
    mam jeszcze kawałek do innego samochodu, ale nie przejdę. Podjechałem
    do przodu i znowu cofnąłem. Patrzę w lusterko a w tamtym samochodzie
    wgnieciony błotnik.
    Nawet nie pomyślałem że to mógłbym ja zrobić - przecież coś bym
    poczuł. Pojechałem do pracy.
    Na miejscu wyciągam rzeczy z bagażnika, patrzę a ja mam zderzak
    otarty!
    W auto, popędziłem z powrotem ale tego samochodu już nie było.
    No i teraz się zastanawiam co dalej z takim fantem zrobić.
    Po to płacę ubezpieczenie żeby właśnie w takich przypadkach gość mógł
    sobie szkodę naprawić.
    Co myślicie? Poza tym myślę że jak ktoś spisał tablice to w końcu
    policja i tak mnie odwiedzi,
    a wtedy dowalą mandat :)
    Mam na siebie 4 samochody, jak zniżki polecą to we wszystkich autach?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-11-02 12:52:55
    Temat: Re: Stłuczka a OC
    Od: AL <a...@s...tam>

    tomi77 pisze:
> [...]
    > sobie szkodę naprawić.
    > Co myślicie? Poza tym myślę że jak ktoś spisał tablice to w końcu

    napraw z AC swoj i czekaj - a moze to bylo auto sasiada - wiec pewnie
    bedziesz mial okazje sie przyznac

    > Mam na siebie 4 samochody, jak zniżki polecą to we wszystkich autach?

    tak to tylko w PZU ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-11-02 15:01:48
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    tomi77 wrote:
    > Co myślicie?

    Że możesz:

    - nic nie robić
    - iść na policję

    Sam sobie wybierz...

    > Mam na siebie 4 samochody, jak zniżki polecą to we wszystkich autach?

    To masz zapisane w umowie.
    Musisz przeczytać.

    --
    Bydl

  • 4. Data: 2010-11-02 18:17:48
    Od: "c_apitan" <c...@v...pl>

    Użytkownik "tomi77" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
[...]

    Witam,
    A może to on był sprawcą ?!
    Nie możliwe żebyś nic nie poczuł i nie usłyszał.
    Jeśli to tylko otarcie zderzaka to za 30 PLN można
    u "Józia"w warsztacie w 10 min. zrobić (nawet metalic).

    Pozdrawiam!
    c...@w...pl

  • 5. Data: 2010-11-02 19:13:47
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2010-11-02 12:52, AL pisze:

    > tak to tylko w PZU ;)

    Nieprawda.

    --
    Voytek

  • 6. Data: 2010-11-02 19:40:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    Voytek pisze:

    > Nieprawda.

    a co zmienili juz ?
    moze troche wiecej tu powiesz niz tak ie enigmatyczne 'nieprawda'.

    Jak pamietam - to jeszcze pare lat (2,3) agendka PZU sama odradzala
    ubezpieczanie u nich auta ze wzgledu na ta niedogodnosc.
    Bylo tam jeszcze pare
    W innych TU nie spotkalem sie podobnym idiotyzmem.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2010-11-02 21:31:51
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2010-11-02 19:40, AL pisze:

> [...]
    > ubezpieczanie u nich auta ze wzgledu na ta niedogodnosc.
    > Bylo tam jeszcze pare
    > W innych TU nie spotkalem sie podobnym idiotyzmem.

    Nie wiem czy zmienili, bo nie wiem jak było. Ale mając, jak autor posta,
    4 pojazdy zarejestrowane na siebie, wystarczy skorzystać z obsługi
    dobrego brokera, który wynegocjuje w PZU czy u innego ubezpieczyciela
    warunki odbiegające od standardowych. U mnie w fabryce pojazdy są
    ubezpieczone w PZU i szkoda z AC powoduję utratę zniżek tylko dla
    pojazdu, z którego była likwidowana.

    --
    Voytek

  • 8. Data: 2010-11-02 21:43:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    Voytek pisze:

> [...]
    > warunki odbiegające od standardowych. U mnie w fabryce pojazdy są
    > ubezpieczone w PZU i szkoda z AC powoduję utratę zniżek tylko dla

    czy obsluga ego brokera obejmuje rowniez osoby prywatne/fizyczne czy
    tylko firmy?

    napisales "w PZU czy u innego ubezpieczyciela" - a ja mowie, ze takie
    cos spotkalem TYLKO w PZU

    a tu jeszcze inny 'kwiatek' dot. wspolnoty majatkowej i ubezpieczenia w PZU:
    http://forumprawne.org/ubezpieczenia/118108-pzu-utra
    ta-znizek-oc-ac-przy-wspolnocie-majatkowej.html

    jakby poszukac to jest/bylo tego wiecej.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2010-11-03 00:05:56
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Jeśli to tylko otarcie zderzaka to za 30 PLN można
    > u "Józia"w warsztacie w 10 min. zrobić (nawet metalic).

    Albo i nie robić. Ale jeśli sąsiad dopasuje otarcie do wgniecenia w
    zderzaku... ;-)

    --
    Azarien

  • 10. Data: 2010-11-04 19:19:52
    Od: "c_apitan" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości

    > Albo i nie robić. Ale jeśli sąsiad dopasuje otarcie do wgniecenia w
    > zderzaku... ;-)

    O.K. Ale musi to jeszcze udowodnić ... ;-))
    Pozdrawiam
    c...@w...pl