  • 11. Data: 2010-11-22 15:31:47
    Temat: Re: Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-11-22 15:31, Tomek pisze:
    I komu to przeszkadzalo.

    wszystko wina eko terrorystów, odnośnie gaźnika to montowali jakiś
    polski który dało się łatwo wyregulować i wszystko śmigało.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-11-22 17:34:24
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Mon, 22 Nov 2010 14:34:09 +0100, MariuszM wrote:

    > ROTFL
    > Dobre, dobre...

    Najlepsze, bo prawdziwe.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2010-11-22 18:05:05
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > De gustibus non disputandum.
    > (wizualnie stilo też mi się bardziej podoba :-)

    o ile 3D wyglada swietnie to 5D czy kombi to totalna porazka

  • 14. Data: 2010-11-22 18:24:01
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Mon, 22 Nov 2010 09:05:05 -0800 (PST), hamberg wrote:

    > o ile 3D wyglada swietnie to 5D czy kombi to totalna porazka

    5D jest takie sobie, ale kombi to chyba dla masochistów. Najbrzydszy tylek
    wsrod kombi.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2010-11-22 19:40:41
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 22-11-2010 17:34, Rafał Grzelak pisze:

    > Najlepsze, bo prawdziwe.
    Tej prawdziwości jakoś nie dostrzegają nabywcy, niestety...
    Stąd zapewne tak "spektakularny" sukces sprzedaży Stilo i rezygnacja z
    tego modelu na rzecz Bravo II;-)
    --
    M.

  • 16. Data: 2010-11-22 19:48:12
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Właśnie sprzedałem takie 8 letnie Stilo z przebiegiem 109 tys.
    Silnik 1,6 16 V jak na mój gust za bardzo lubi obroty. Poniżej 3000 wogóle
    nie chce ciągnąć. Powyżej jest już żywszy i rozpędza to auto do setki w 10
    sekund. Trzeba się przyzwyczaić i więcej pracować wajchą zmiany biegów.
    Cewki zapłonowe Sagem to porażka. Ja zmieniłem od razu wszystkie 4 na inne i
    zapomniałem o problemie. Koszt nie był jakiś wielki a wymiana banalna.
    Jeżeli nie są Sagem to nic się nie powinno dziać złego.
    Co do spalania, to przy dojazdach do pracy 17 km w jedną stronę mieści się w
    7-7,5 litra a w lecie, gdy pracuje klima plus 0,5 litra.
    Denerwujące są fałszywe alarmy. Np. zapalam zimny silnik i pojawia się
    komunikat, że zbyt wysoka temperatura płynu w chłodnicy. Jak nie komunikat o
    temperaturze, to o awarii alternatora, mimo, że wszytko jest w porządku.
    Podobno po 2004 roku tę dolegliwość usunięto.
    Przy słabym akumulatorze może się wyłączyć wspomaganie kierownicy (jest
    elektryczne). Niestety nikt nie wpadł na to, żeby potem wspomaganie się samo
    załączyło i trzeba pojechać do ASO i wydać 80 zł za podpięcie do komputera i
    odblokowanie. Podobno to także po 2004 poprawiono.
    Co do innych usterek, to wymieniałem końcówki drążków stabilizatora z powodu
    stuków, akumulator i tłumik. W zasadzie nic takiego strasznego się nie
    psuło. Niektóre plastiki wewnątrz trzeba było podklejać, bo odchodziły.
    W sumie fajne auto, ale bez rewelacji. Trochę na nasze krawężniki za niski
    spojler z przodu. Dla 1-2 osób dość wygodne i z sześcioma poduszkami.
    Bagażnik pozwala zapakować się na wyjazd na wczasy o ile małżonka ograniczy
    ilość garderoby. Stylistyka auta jest mimo upływu czasu nadal do przyjęcia.
    Nie mam o Fiatach złej opinii i Stilo jej ani nie poprawiło ani nie popsuło.
    Jacek

  • 17. Data: 2010-11-22 20:03:28
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Stąd zapewne tak "spektakularny" sukces sprzedaży Stilo i rezygnacja z
    > tego modelu na rzecz Bravo II;-)

    był produkowany od 2001 do 2008 więc nie jakoś strasznie krótko. Nie odstaje
    od normy.

    A to że wprowadzili nowy model to chyba dobrze po 7 latach...

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 18. Data: 2010-11-22 20:08:44
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    <ciach>

    Dużo informacji znajdziesz w sieci ale podsumowując... Jeżeli po 2004r i JTD
    to autko godne zastanowienia. Z 2004r rozpoznasz po znaczku fiata na tylnej
    klapie i 2 kolorowym wnętrzu. Późniejsze roczniki wszystkie raczej OK.

    3 drzwiowy piękny, własnie jestem na etapie przekonywania żony do takiego
    zakupu zamiast miejskiego malucha.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 19. Data: 2010-11-22 20:16:26
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 22-11-2010 20:03, Scyzoryk pisze:

    > był produkowany od 2001 do 2008 więc nie jakoś strasznie krótko. Nie odstaje
    > od normy.
    > A to że wprowadzili nowy model to chyba dobrze po 7 latach...

    Aha....Golfa produkują od 1974 r. do dziś i doczekał się VI generacji,
    Focusa od 1998 r. i zbliża się III generacja. Stilo tak się "dobrze"
    sprzedawało, że Fiat olał produkcję Stilo i wrócił do nazwy Bravo II - a
    jak zapewne wiesz Stilo zastąpiło Bravo/Brava.
    Widać nie chcieli ryzykować ze Stilo II, gdyż to auto było porażką Fiata.

    Swoją drogą Bravo II to super auto.

    M.

  • 20. Data: 2010-11-22 22:20:13
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

> [...]
    > jak zapewne wiesz Stilo zastąpiło Bravo/Brava.
    > Widać nie chcieli ryzykować ze Stilo II, gdyż to auto było porażką Fiata.

    taa, bardzo mądra teoria. Tak samo sprzedawana od początku lat 90-tych
    Vectra była porażką Opla i teraz nazywa się Insignia :) Legendarna Corolla
    hatchback też jest porażką Toyoty i teraz nazywa się Auris. Przykładów można
    podac więcej...

    Fiat jak Fiat, ideałem nie jest ale mając do wyboru krajowego, dobrze
    wyposażonego fiata i 5 lat starszego golfa za te same pieniądze to wybieram
    fiata. Szczególnie że jest ładniejszy. To że czasem padnie jakaś pierdółka,
    bez przesady.Miałem różne samochody, Fiata, Toyotę, Nissana, Renaulta,
    Skodę itd i żaden nie wyróżniał się ani na + ani na -. Może jakość
    materiałów była inna ale poza tym wszystkie się psuły a fiata/skodę
    przynajmniej tanio się naprawia.

    Pozdr
    Scyzoryk