  • 621. Data: 2011-09-02 11:45:30
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-31 17:58, Andrzej Libiszewski wysłał(a) wiadomość:

    > Ja miałem takie samo wrażenie, jak obejrzałem iPhone obok odtwarzacza
    > muzycznego produkowanego lat parę temu (przed IP jeszcze) przez Samsunga.

    No, bo jeszcze się okaże, że Apple opatentował produkt w kształcie
    prostokąta z zaokrąglonymi rogami i płaskim ekranem dotykowym...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 622. Data: 2011-09-02 11:48:14
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 13:45:30 +0200, Krystek napisał(a):

    > No, bo jeszcze się okaże, że Apple opatentował produkt w kształcie
    > prostokąta z zaokrąglonymi rogami i płaskim ekranem dotykowym...

    "Na początku nie było niczego, tylko Steve Jobs przechadzał się pustymi
    ścieżkami raju"

    A później opatentował patent.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 623. Data: 2011-09-02 12:16:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > Pani Arbuz, co też Pani... Ja pisałem, że szukałem 12"?

    Dokładnie tak.

    > Tak szczerze to w zasadzie chyba w każdej wypowiedzi.
    > Pewnie tego nie widzisz ale to niestety Twój problem.

    To tak jak Ty ze swoim pisaniem po chinsku.
    W każdej swojej wypowiedzi piszesz po chinsku, pewnie
    tego nie widzisz, ale to niestety Twój problem :-))

    > Z nikim Ciebie nie mylę, a co do urojeń - to Twoje kolejne.
    > Podobno się to leczy...

    Wmawiasz mi brak szacunku - gdy okazuję zdziwienie i proszę
    o wyjaśnienia twierdzisz że tego nie widzę - czemu nie potrafisz
    wskazać mi kilku przykładów fragmentów wypowiedzi w których
    okazałem brak szacunku do Ciebie? Czyżby dlatego, że zarzut
    jaki mi postawiłeś był fałszywy? Przemyśl to sobie...

  • 624. Data: 2011-09-02 12:22:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > Nie twierdzę. Mam. I to 2 sztuki. Koemntują Twoje teorie to jakoś nie
    > spotkałem się by jakiś producent zalecał by jego telefon ni był za
    > blisko BTS-a Śmiem nawet stwierdzić że dla innych telefonów - o ile
    > takie zalecenie ma iPhone - nie ma to żadnego znaczenia.

    Nie ma takiego zalecenia - to była moja próba zgadywania dlaczego
    może nie działać. Próba raczej sarkastycznie wskazująca na to, że
    coś musisz źle interpretować...

    > Przyjedź. Zobacz. Przekonaj się sam. Ja w odróżnieniu od Twojej wiary i
    > przemyśleń używam różnych smartofonów do rozwiązań dla klientów. I te
    > rozwiązania muszą być solidnie przetestowane. I jeśli tylko jeden z
    > modeli telefonów trzymany w ręku - bo nie wyobrażam sobie by obsługiwać
    > aplikację bez trzymania telefonu w ręku - sprawie problemy niezależnie
    > od egzemplarza a producent twierdzi że to normalne to po prostu uważam
    > że ten telefon jest kiepski. Niezależni od ochów i achów jego
    > ultrafana.

    Acha, czyli celowo ręką zwierasz anteny i wtedy gubisz łączność?

    > I będę jasno mówił klientom że powoduje on problem bo od
    > tego by moje rozwiązania działały stabilnie zależy mój zarobek i nie
    > mogę dopuścić do tego by wpływ na to miał niedorobiony sprzęt
    > jakiegoś producenta.

    OK, Twoja sprawa.
    Aczkolwiek nie spotkałem się z takim zastrzeżeniem przeglądając
    aplikacje internetowe w AppStore - będziesz jedyny jak coś takiego
    napiszesz. Ciekawe że innym programistom to nie przeszkadza :-)

    > A jakie znaczenie ma rozmiar komórki jeśli problem sprawia urządzenie?
    > Żadne.

    ano taki, że trudno mi sobie wyobrazić problemy na 480 metrach
    sprzętu przystosowanego do pracy w zasięgu 8km ... i na razie
    o tych problemach słyszymy tylko z jednego źródła: od Ciebie,
    co nie poprawia wiarygodności takim fantastycznym relacjom.

  • 625. Data: 2011-09-02 12:24:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

    > Oczywiście, bo w/g iPszemola Wikipedia to wyrocznia :)
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Pszemol

    No i po co takie dziecinne wygłupy?
    A co do wikipedii - czyżbyś zaprzeczał podanym z wikipedii danym
    o rozmiarach komórek GSM i CDMA?

  • 626. Data: 2011-09-02 12:44:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

    > No i po co takie dziecinne wygłupy?
    > A co do wikipedii - czyżbyś zaprzeczał podanym z wikipedii danym
    > o rozmiarach komórek GSM i CDMA?

    z ktorych to wynika absolutna i niepodwazalna niezawodnosc iPhona? Tomku,
    przemysl to sobie, bo Pszemol zakrytykuje Cie ogniem logiki i konkretow do
    cna. Nie tracac przy tym twarzy oraz wzbudzajac ogolny szacunek do siebie,
    oraz podziw.

  • 627. Data: 2011-09-02 13:14:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-02 14:16, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Dokładnie tak.

    Niestety - to są właśnie te urojenia, którym innym przypisujesz.
    Nie pisałem, że szukałem 12", jak również nie pisałem, ze sprawdzałem
    12". Już parę razy Ci pisałem, ze błądzisz i nie potrafisz
    czytać ze zrozumieniem. To co przedstawiłeś to cytat - tak
    się składa, że to cytat wypowiedzi innej osoby.

    > To tak jak Ty ze swoim pisaniem po chinsku.

    Bynajmniej - zresztą ile razy można tłumaczyć.

> [...]
    > okazałem brak szacunku do Ciebie? Czyżby dlatego, że zarzut
    > jaki mi postawiłeś był fałszywy? Przemyśl to sobie...

    Niczego Ci nie muszę wmawiać, a jeśli teraz sugerujesz jakieś
    przemyślenia to zaadresuj je do siebie w pierwszej kolejności.
    Człowiek tłumaczy, daje linki, opisuje, a Ty bezczelnie
    wycinasz co niewygodne, nie odnosisz się do tego co pisał
    interlokutor, a jak masz napisać cokolwiek co by udowodniło
    Twoją tezę, to piszesz, że szkoda Ci czasu szukać itd.

    Baw się dobrze...

  • 628. Data: 2011-09-02 13:27:55
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisało:

    > No i po co takie dziecinne wygłupy?

    Patrząc na Ciebie moje wygłupy to pikuś.
    Pan Pikuś.

  • 629. Data: 2011-09-02 13:32:34
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > No i po co takie dziecinne wygłupy?

    Za chwilę wmówisz wszystkim, że robienie z siebie idioty też masz opatentowane.

  • 630. Data: 2011-09-02 13:45:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 14:22, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    > aplikacje internetowe w AppStore - będziesz jedyny jak coś takiego
    > napiszesz. Ciekawe że innym programistom to nie przeszkadza :-)

    No widzisz, Babcia? Słaby z Ciebie programista, skoro pisząc aplikację
    nie jesteś w stanie przeskoczyć problemów sprzętowych ;-)

    --
    http://www.krystek.art.pl/