  • 581. Data: 2011-09-01 16:55:15
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    news:4e5f8c98$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

    > Aparat kompaktowy poza kilkoma wyjątkami generalnie nie jest sprzętem
    > pełnowartościowym jeśli chodzi o jakość obrazu.

    ...Twoim skromnym zdaniem.

  • 582. Data: 2011-09-01 17:08:03
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j3nnsa.768.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Tylko tych co nie uważali na lekcjach w szkole i nie rozumieją
    > co znaczy "być podobny". Rozmiar porownywanych rzeczy nie
    > ma absolutnie nic do rzeczy i nie dziwie sie ze Apple na swoich
    > zdjeciach znormalizowal wymiary.

    A jak proporcje się nie zgadzają to normalizacją nawiemy poszerzenie jednego
    obiektu wyłącznie w jednym wymiarze...
    http://www.tabletowo.pl/2011/08/16/apple-dostarczylo
    -falszywe-dowody-w-sprawie-przeciwko-samsungowi/

    > Dla tych co nie widza problemow - powtorka z lekcji w szkole:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Tr%C3%B3jk%C4%85ty_podo
    bne

    Ja chodziłem do jakiejś niedorobionej szkoły z nałożonymi ograniczeniami, ja
    nie mogłem zmienić od tak sobie proporcji...

    Pozdr

  • 583. Data: 2011-09-01 17:08:40
    Od: ArekM <a...@j...pl>

    > Od 12 lat mieszkam i pracuje w USA, jestem zanurzony w tym srodowisku.

    To by wieeeele wyjaśniało (taka refleksja naszla mnie po przeczytaniu
    calego - uffff - wątku)

    ;)

    --
    Pzdr

  • 584. Data: 2011-09-01 17:11:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3n603$nvf$1@inews.gazeta.pl...

    > da sie zrobic to co chcesz
    > system taguje zdjecia, inny program je rozrzuca po mapie na swiecie
    > czy galeria bedzie podzielona na podkatalogi, daty, czy miejsce
    > zrobienia - to nikogo nie dziwi - bo to nie jest funkcja smartfonu tylko
    > programu, ktory to obsluguje.

    Tak podchodząc do zagadnienia to nic nie jest funkcją smarfonu
    tylko wszystko jest funkcją software który na nim pracuje...

    > Nawet jesli Galeria oryginalna nie ma tej funkcjonalnosci, to ta ceche
    > zapewniaja inne programy, ktore doinstalujesz sonie

    Jak nazywa się w Androidzie program który pokaże mi mapę
    ze zdjęciami z mojego telefonu na tej mapie?

    > To tak jakbym sie Ciebie zapytal: czy iPhone potrafi segregowac zdjecia
    > tematycznie? Np. pokazuje tylko te zdjecia na ktorych sa albo same osoby,
    > albo krajobrazy, albo budynki?
    > Moj maly kompakcij Fuju ma taka funkcje ma to iPhone?

    Gdzieś widziałem app który Ci posortuje zdjęcia nawet po imieniu,
    rozpoznając Cię po twarzy na zdjęciu... Nie chce mi się tego szukać.

    > A teraz do rzaczy:
    > Wroc do poczatkow o czym zaczynala sie da cala dyskusja:
    > o ile w/w sa programami, ktore mozesz dograc zwiekszajac funkcjonalnosc
    > uzytkowa, to iPhone wyroznia sie tym, ze do niego nie dograsz:
    > - rozmow wideo po UMTS
    > - potwierdzen SMS'a

    http://www.iphonestalk.com/tip-how-to-get-sms-delive
    ry-reports-on-an-iphone/

    > - wysylki plikow po BT
    > - .... (tu sobie znajdz te cechy ktore w watku zostaly Ci przytoczone)

    Ale po co?
    Skoro te cechy interesują tylko takich użytkowników
    powiedzmy to - z marginesu - jak Ty :-)

    > po system nie uzwglanie takiej implementacji - a moze jest to ograniczone
    > wlasnie sprzetowo (patrz brak mmms'ow czy nagran video w poprzednich
    > generacjach iPhone'ow)
    >
    > Tak samo jak np. radio - dlaczego nie mozesz posluchac radia w swoim
    > iPhonie (najprostrzy telefon z MM za 100pln ma taka funkcje - dlaczego nie
    > ma tego wypasny smartfon za 3000pln ?)

    Nie wiem dlaczego.

    > Tylko mi nie mow (tak jak z videorozmowami po skypie), ze sluchasz radia
    > przez internet, lub nie potrzebujesz tej funkcji.

    Żebyś wiedział że słucham radia przez internet.
    I jestem pewny że jestem dalej niż 480 metrów od nadajnika :-)

    > moze dlatego, ze nie miales nigdy normalnego aparatu fotograficznego?
    > (juz nie mowie o lustrzance - ale nawet dobrego kompaktu z nieplatikowym
    > szkielkiem ?)

    Używam od paru lat całkiem niezłego compactu Canona Powershot G9.
    Wiem, że określenie "dobre zdjęcia" jest pojęciem bardzo względnym
    i zawsze można wykazać że fotka z iPhone tego czy tamtego nie ma...
    Nie w tym rzecz. Fotki z iPhone są lepsze od fotek z innych telefonów
    jakie miałem w ręce. Tak jak pisałem wcześniej, nie porównuję tych fotek
    do fotek z profesjonalnej lustrzanki z matrycą pełnoobrazkową tylko
    do innych fotek z telefonów z tego samego okresu produkcji.
    Mamy zwykle problemy z ekspozycją (nie można wskazać fragmentu
    kadru dla którego chcemy zoptymalizować a w iPhone można dotknąć
    ekranu w miejscu gdzie jest twarz osoby z tylnym oświetleniem i Ci
    zdjęcie wyjdzie dobrze) z równowagą bieli (zawsze fotka z iPhone
    wygląda dobrze bez typowego zaróżowienia czy zażółcenia w innych
    telefonach) problemy z ustawieniem ostrości i tak dalej...

    > Mowisz tak jak wiekzosc osob, ktora nie wie nic o aspektach fotografii,
    > zasadach optyki - ba ktora nigdy nie robila zdjec lepszym aparatem i
    > dlatego nie umie zauwazyc roznic.
    > Gwarantuje Ci, ze jesli zaczniesz robic zdjecia czyms lepszym od iPhona -
    > to zaczniesz inaczej patrzec na zdjecia z tego aparatu z fatalnymi
    > artefaktami, znieksztalceniami, nienaturalnymi (podbitymi) kolorami,
    > brakiem GO, kiepskim bukech'em (ba nawet brakiem - no bo jak nie ma GO),
    > etc

    Jakie są warunki tej gwarancji którą dałeś? Chcę z niej skorzystać :-))

    > Aparaty foto w komorkach sa po to tylko bys mogl zrobic zdjecie gdy jestes
    > w jakies sytuacji a nie masz przy sobie _normalnego_ aparatu - awaryjnie,
    > ew. zdjeciach czegos co jest nieistotne - chcesz miec utrwalone i sobie i
    > nie zalezy Ci specjalnie na jakosci ale na utrwaleniu sytuacji.
    > Marketoidzi twierdza inaczej wmawiajac, ze fotografia to megapiksele a nie
    > optyka i wielkosc matrycy.

    Tak było w dawnych czasach, 5-10 lat temu... gdy królowały
    plastikowe Nokie. Być może wyślę Ci kilka fotek z iPhone to
    sobie ocenisz sam o czym mówię....

    > Natomiast Ty twierdzisz, ze uzywasz iPhone'a jako aparatu foto - po tych
    > slowach - jak i po calym tym watku - nie ma sensu chyba z Toba
    > dyskutowac - bo nawet nie potrafisz skorzystac z niektorych rad (nie
    > przytykow), ktore tutaj byly przytoczone.

    A ja myślę że za szybko próbujesz oceniać bez wystarczających informacji.

  • 585. Data: 2011-09-01 17:12:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak stracisz archiwum to się dowiesz, dlaczego jest to głupota.

    Od tego jest backup aby nic nie tracić.

    > Może dlatego, że fotografuję lustrzanką i wiem jak wygląda obraz dobrej
    > jakości?

    Któryś raz z kolei musze napisać że iPhone nie zastąpi Ci lustrzanki?
    Czy to nie jest oczywiste że porównuję jakość aparatu w iPhone
    do aparatów w innych telefonach??? Ludzie! Litości!

  • 586. Data: 2011-09-01 17:14:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Jak słusznie zauważył Ghost musisz mieć bardzo mikrego.

    Odpowiadam Ci tylko na Twoje życzenie abym kiedyś takim pojeździł.
    Jak sam widzisz, 150 koni z jakiegoś popapranego turbo w małym
    wątłym silniczku nie robi na mnie żadnego wrażenia...

  • 587. Data: 2011-09-01 17:15:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > A ma blokadę? Tak żeby się przypadkiem coś nie wcisnęło?

    Ma dokładne przyleganie :-)

    > Ale jak się zaleje tą klawiaturę, to z mojego dołem wypłynie,
    > i można pisać dalej. MB Air też tak ma?

    Nie wiem.

    > OK, więc zgodzisz się że MB nie jest dobre dla każdego. Często nawet
    > zwyczajnie się nie nadaje, podobnie jak ajfon.

    Nigdy nie twierdziłem inaczej.

  • 588. Data: 2011-09-01 17:21:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > A jak proporcje się nie zgadzają to normalizacją nawiemy poszerzenie
    > jednego obiektu wyłącznie w jednym wymiarze...
    > http://www.tabletowo.pl/2011/08/16/apple-dostarczylo
    -falszywe-dowody-w-sprawie-przeciwko-samsungowi/

    No jeśli zmienili proporcje to już zupełnie inna rozmowa
    i zgadzam się że zmiana proporcji wpływa na podobieństwo.

    Mówiłem o rozmiarach, nie proporcjach.

  • 589. Data: 2011-09-01 17:21:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-01 17:32, Pszemol pisze:

    > Ale napisałeś, że sprawdzałeś 12"...

    Pani Arbuz, co też Pani... Ja pisałem, że sprawdzałem 12"? Czy
    którykolwiek z laptopów Apple 12" posiada matrycę o opisywanych
    tutaj właściwościach? Nie dopowiadaj - nie ma. 13" Air też nie.

    > Zamiast dowcipkować wyjaśniłbyś nieporozumienie.

    A co tutaj dalej wyjaśniać? Wyczerpałeś już limit kredytowy
    wyjaśniania, które było prowadzone długo i cierpliwie.

    > Próbujesz dogonić Ghosta w chamstwie i okazywaniu braku szacunku
    > dla rozmówcy?

    LOL - póki co, to Ty tutaj przodujesz w okazywaniu braku szacunku
    w stosunku do rozmówców, choć istnieje możliwość, że to jakieś
    problemy natury emocjonalnej czy też intelektualnej, a nie zwykłe
    chamstwo.

  • 590. Data: 2011-09-01 17:28:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 18:35, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Co zmienia i o ile zmienia?

    Rozmiar komórek. Zwłaszcza w miejscach o dużym zaludnieniu.

    > Zamiast tłumaczyć czemu nie podasz wiarygodne dane na temat
    > rozmiarów komórek w technologiach GSM z zaufanego źródła?

    Nie będę się wysilał, bo raz, że nie jestem radiowcem, dwa, że taka sama
    droga mi do google jak i tobie, a trzy, to choćbym ci tu wkleił
    dokument standaryzacyjny nadany przez samego pana boga to i tak nie
    uznasz go za zaufane źródło.

    Przecież nawet nie jesteś w stanie pojąć, że rozmiar komórki może
    zależeć od gęstości zaludnienia i prognozowanego obciążenia sieci.