  • 571. Data: 2011-09-01 16:07:47
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-01 17:39, Pszemol pisze:

    > Różnica między na mi polega jednak na tym, że ja tego telefonu
    > używam CODZIENNIE od ponad roku i trzymam go w kieszeni
    > w różnych odległościach od BTSów a nie tylko na biurku w jakichś
    > jednych, dosyć przyznasz sam specyficznych, warunkach.

    roznica miedzy Wami polega na tym,
    ze Przemo twierdzi, ze uzywa iPhonea, wiec on musi dzialac
    a Maciek ma do dyspozycji pare telefonow (w tym iPhonea) i potrafi
    zauwazyc roznice miedzy tymi telefonami (ktora opisal i kropka).

    Dalej sie bedziecie klocic?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 572. Data: 2011-09-01 16:12:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-01 17:32, kakmar pisze:

    > A ma blokadę? Tak żeby się przypadkiem coś nie wcisnęło?

    > Ale jak się zaleje tą klawiaturę, to z mojego dołem wypłynie, i można pisać
    > dalej. MB Air też tak ma?

    jak smiesz watpic?

    ba, spozytkuje ta wode (wylany plyn) na wychlodzenie procesora by nie
    grzal w kolana uzytkownika ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 573. Data: 2011-09-01 16:32:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    > JEŁOPIE,

    Dlaczego próbujesz być chamski?
    Zwiąż swoje emocje na sznurku albo podyskutuj
    sobie ze swoim kolegą chamusiem Ghostem.

  • 574. Data: 2011-09-01 16:34:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3oabf$bj0$1@inews.gazeta.pl...

    > podałem Ci przykład z własnego podwórka:
    > Sony Vaio seria Z (matryca 13", dwie karty graficzne na pokladzie,
    > dysk SSD, ....)
    > Reszte szczegolow znajdz sobie sam

    Tak jest, Sony Vaio Z wygląda na poważną konkurencję Air'a 13".

  • 575. Data: 2011-09-01 16:35:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Niestety zmienia.

    Co zmienia i o ile zmienia?

    > Nawet mi się nie chce tłumaczyć, dlaczego bredzisz od rzeczy, "ekspercie"
    > z koziej życi.

    Zamiast tłumaczyć czemu nie podasz wiarygodne dane na temat
    rozmiarów komórek w technologiach GSM z zaufanego źródła?

  • 576. Data: 2011-09-01 16:46:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3oakj$bj0$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > a Maciek ma do dyspozycji pare telefonow (w tym iPhonea) i potrafi
    > zauwazyc roznice miedzy tymi telefonami (ktora opisal i kropka).

    Nie w tym problem - on twierdzi że ma iPhone który nie łapie
    mu notorycznie zasięgu w odległości 480 metrów od BTSa...

    Ja tego nie jestem w stanie zaakceptować tak jak Ty nie uwierzyłbyś
    że jakaś komórka działa na Sygerii 1000km od nadajnika...

    To co pisze jest po prostu niemożliwe - gdzieś robi błąd
    w interpretacji faktów. Gdyby iPhone łapał sygnał tylko w odległości
    mniejszej niż 480 metrów od nadajnika to nie nadawałby się
    w ogóle do użytku, a przecież wiemy że iPhone działa bardzo
    dobrze milionom użytkowniów w przeciętnych odległościach od
    BTSów rzędu 10-20 razy tyle co u niego podobno nie działa.
    W tym działa bardzo dobrze u mnie

    Wikipedia podaje rozmiar komórki GSM 900MHz na 36km.
    Rozmiar komórki GSM 1800MHz to maksymalnie 8km.
    Sam chyba rozumiesz że teza o tym że iPhone nie działa
    rzekomo w odległości 480 metrów od BTS brzmi jak opowieści
    o słoniu w karafce i musze na łańcuchu.

  • 577. Data: 2011-09-01 16:48:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > BUHAHAHAHAHA - normalizacja rozmiarów :)
    > To się nazywa fałszowanie dowodów, żuczku :)

    Znowu próbujesz okazywać brak szacunku do rozmówcy.

    Ile razy trzeba tłumaczyć że rozmiary urządzenia przy
    określaniu podobieństwa do innego urządzenia nie są istotne?

    > Wiesz, widziałem niedawno Elvisa.
    > Ale chyba nie byłby to dowód na to, że zmartwychwstał ;)

    O czym Ty mówisz? Rozumiesz w ogóle powyższy argument?

    > Sędziowie się może i znają (choć pewny nie jestem, raczej liczyłbym na
    > biegłych), za to ty nie masz pojęcia o czym piszesz.

    bne

    > Idź z tym do sądu ;)

    Błaznujesz bo nie potrafisz merytorycznie odeprzeć rzeczowego argumentu?

  • 578. Data: 2011-09-01 16:52:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Gdybyż jeszcze to co ty wiesz lub nie wiesz miało tu jakieś znaczenie...

    > To bez znaczenia czy TY widziałeś jakieś reklamy czy nie. Ty tu jesteś
    > absolutnie bez znaczenia. Zapewniam cię, że Apple jako designerów nie
    > zatrudnia takich idiotów.

    Znowu próbujesz dorównać Ghostowi w chamstwie. Dlaczego?
    Brak Ci argumentów i emocje biorą górę nad rozumem?

    To oczywiście że ja nie mam tu znaczenia - podałem swoje doświadczenie
    jako argument że Samsung nie miał kampanii reklamowej w USA i nie
    sprzedawał swojego wyrobu, tymbardziej jego wyrób nie był popularny
    na rynku gdzie sprzedawano iPhone więc nie mógł Apple czerpać z niego
    wzorów czy korzystać z jego nieistniejącej popularności.

    > Czas się wynurzyć i zaczerpnąć oddechu. Mózg z niedotlenienia nie takie
    > idiotyzmy produkuje.

    Znalazłeś już typowe rozmiary komórek GSM?

    > Twoje przekonanie jest również zupełnie bez znaczenia. Jak również że
    > mogli się wzorować na własnym produkcie. W końcu trudno żeby go nie znali,
    > tam też nie pracują idioci :P

    Gdyby się wzorowali na swoim produkcie to Galaxy S2 miałoby klawiaturę.

  • 579. Data: 2011-09-01 16:54:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Chodzi, jak zauważyłeś, o wygląd, a nie o przyciski - wszak SGS też je ma,
    > czyż nie? ;))

    Chodzi o różnice i podobieństwa... Klawiatura i to pełna, to drastyczna
    różnica. Typ telefonu "slider" jest totalnie różny od typu "bar".

  • 580. Data: 2011-09-01 16:54:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > W ogóle nie używamy telefonów do tego, więc to niepotrzebna funkcja :-)

    Ciekawe.