  • 451. Data: 2011-08-30 21:58:34
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:j3jc89$8dm$1@mx1.internetia.pl...

    > Jak sie jest glupkiem to faktycznie trudno.

    Mama Cię tak wychowała czy wyrastałeś w poprawczaku?

  • 452. Data: 2011-08-30 21:59:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > A tak coś merytorycznie? Może wpadniesz zobaczyć? Zdziwiony że jak
    > wdraża się jakiś projekt który ma działać na smartofonach to się to
    > testuje na różnym sprzęcie?

    A jakie konkretnie problemy z zasięgiem mają te iPhony
    na 480 metrów od BTSa? Możesz je bardziej precyzyjnie
    opisać? Bo ja nie mam w promieniu kilku kilometrów
    żadnego BTSa w okolicy i problemów z zasięgiem nie mam.

  • 453. Data: 2011-08-30 22:01:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-30 23:17, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Dawno nie zaglądał na pl.rec.fantastyka.sf-f i pl.comp.advocacy, ale wątpię
    > by się zmienił.

    pl.comp.advocacy :) Opuściłem tę grupę chyba z 10 lat temu i jakoś
    nie przypominam sobie, by tak reagował, o ile faktycznie ludzie się
    z prawdą nie mijali na kilometr. Ja sobie dałem spokój - dyskusja
    z ludźmi pokroju Pszemola, Tristana itd. to naprawdę marnowanie
    czasu. Co ciekawsze - tacy są wiecznie żywi, gdzieś tam zaistnieją,
    będą męczyć innych na kolejnych grupach, w sposób dokładnie zgodny
    z ich modelem "rozwoju".

  • 454. Data: 2011-08-30 22:12:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Ależ oczywiście. Tylko zdradź mi proszę co ma klawiatura do multitoucha, bo
    > jak dla mnie - nic :)
    jako użytkownik iPhona nie masz prawa tego zauważyć. Telefony mogą mieć
    klawiaturę lub nie, i dowolny system operacyjny. iPhon nie ma klawiatury
    bo... jest niepotrzebna. za to jej funkcje wymagały zajebistości Jobsa.
    Tylko on mógł zabrać coś co jest potrzebne ( wtedy 75% ludzi) i pokazać
    im jaki zajebisty jest ekran z super nowoczesnym dotykiem.

    > Czasami oglądam. A czasami też oglądam strony WWW i wolę sobie obrócić ekran
    > bo typowe fora dopiero wtedy mają optymalny rozmiar czcionki przy braku
    > przewijania tekstu na boki.
    jasne! ja nie mogę bo mam kwadratowy ekran, ale co to zmienia! zastanów
    sie! MOCNO!!!! Twoje odpowiedzi są mądre, słuszne, prawidłowe ale jaka
    jest ich WAGA? mam telefon z którego dzwonie, smsuje, coś tam notuje,
    mam jakiś słownik, czasem używam netu i OBOWIĄZKOWO musi być g-sensor.
    bo taka rotacja o 90stopni robiona raz w tygodniu nie moze być robiona
    klawiszem. A teraz ci z wysuwaną klawiaturą poprostu turlają sie po
    podłodze.

    > Przed iphonem miałem m.in. N6630, HTC Artemis. Oba miały tak tragiczną
    > jakość zdjęć że nawet głupiego rozkładu jazdy nie można było sensownie
    > sfotografować.
    a ja w chwili kiedy wychodził pierwszy iPhone miałem siemensa sxg75, z
    aparatem który pozwalał robić takie same zdjęcia, ale za to miał
    nawigacje wideorozmowy mmsy metalową obudowę i kosztował tyle co
    ładowarka do iPhona. i nikomu nie wciskałem kitu ze to najlepszy
    telefon, ze zmienił życie i każdy ma mieć metalową obudowę bo chroni
    przed upadkiem z 2 metrów.
    > Przy iphone jakość zdjęć jest na tyle dobra, że na telefonie
    > wyglądają świetnie a na komputerze w miarę akceptowalnie
    przeciętny telefon zrobi lepsze zdjęcia niż odpowiadający mu produkt
    apple. po co przepłacać?
    > Ja wiem czy wygrywa? Dał coś użytecznego - nie ma przecież obowiązku
    > korzystania...
    jak by był - jobs by nie wygrał.

    > Jak usłyszysz dzwonek wciskasz zieloną słuchawkę i po sprawie.
    >
    > Na samsungu Omnia (tym z windows mobie) to pojedyncza aplikacja potrafiła
    > tak dać w d* że nawet nie usłyszałeś dzwonka.
    chyba specjalnie napisana zeby zabić system

    > HTC Artemis regularnie miewał
    > czkawkę i raczył identyfikować dzwoniący numer dopiero w sekundę po tym jak
    > zaczął dzwonić. Przy iphonie jakoś nie zdarzyło mi się, by nie wybudziła go
    > z jakiejś aplikacji rozmowa przychodząca.
    jak będziesz porównywał dosyć uniwersalnego iPhona do ściśle wybranego
    konkurenta i wybierał jego wady - zawsze wygrasz ideologicznie. weź
    porównaj aparat iPHona z aparatem omni, albo napisz ze fajnie sie
    scroluje i zoomuje, ale na paru telefonach z WM które miały ekran 800p w
    poziomie - nie trzeba było.

    > Wybieranie głosowe jest po to żeby obsługiwać
    >
    > Jak jadę samochodem, to naciskam przycisk na końcówce lewej manetki i po
    > usłyszeniu sygnału mówię "zadzwoń tomasz tomaszewski praca".
    punkt dla Ciebie. tylko znowu: ile osób ma taki komfort?
    > czasem wolę wcisnąć przycisk przy słuchawkach i powiedzieć "zadzwoń żonka
    > komórka"
    to akurat działa w 99% telefonów, akurat w omni chyba nie.
    > niż wyciągać telefon, odblokowywać, kliknąć opcję szybkiego
    > wybierania, wybrac numer i wcisnąć słuchawkę.
    no i widać ze z klawiatury nigdy nie korzystałeś. do żony sie robi tak:
    odlbokować przyciskiem na obudowie i wcisnąć drugi klawisz od góry. nie
    wiem co na nim jest, nie patrze. nie patrze bo moje palce czują
    klawisze. fajnie nie? nie fajnie? racja, każdy z nas maca te klawisze na
    klawiaturze komputera, a na telefonie jakieś zboczenie - musi być dotyk.

    > Przy wszystkich
    > poprzednich dotykowcach na windows mobile była to droga przez mękę - tutaj
    > się okazało że wcale nie musi być.
    nie miałeś klawiatury -żałuj. to pierwsze wciśnięcie kalwisza trwa.
    potem zero lagów.
    > Nie chcę telefonu z klawiaturą - nie
    > lubię marnowania miejsca skoro może zamiast niej być większy ekran.
    po co wiekszy ekran? żeby baterie wsiąknął? jeśli musi być to może być
    klawiatura chowana?

    > Normalny człowiek będzie się wkurzał, jeśli na każde naciśnięcie przycisku
    > czy kliknięcie w ekran system będzie reagował z opóźnieniem. No chyba że ja
    > jakiś niecierpliwy jestem - tylko jakoś nie znam osoby która by nie narzekała
    > na powolność obecnych telefonów.
    tak to punkt dla Appla. wiele ludzi narzeka na WM ze wybieranie numeru
    żle działa. wtedy daje im telefon i mówie wybierz numer do siebie - nie
    czekając na reakcje systemu - nawet najszybsi klikacze po 10 probach nie
    są wstanie wybrać 4 cyfr szybciej niż je wyświetli telefon. to samo było
    kiedyś z ericssonami. wolne strasznie! trzeba czekać 0,6 sekundy! czyli
    9 cyfr w.. mniej niz 4 sekundy, a potem 10 sekund aż sieć zestawi
    połączenie? tu znowu widać dotyk marketingowca. Pokażemy że zaletą
    naszego urządzenia jest szybkość, pokażemy ze wadą konkurencji jest
    powolność. a jak ktoś neutralny zrobi porównanie w praktyce? i tak nikt
    sie nie dowie...

    > Co z Jobsem? No zdrowia mu życzę :) Diabli wiedzą ile w iphonie jest Jobsa
    to sedno tego wątku. czy ludzie którzy nie uruchomili ani jednego
    dodatkowego programu na iPhonie zadowolili by się podróbką? nie sądze.
    to logo z jabłkiem jest obiektem porządania. im trzeba pokazać czego
    potrzebują i jakie to jest super i łał. i tu jest ładne, i tak można
    zrobić! JAkby steve na prezentacji uruchomił "golarka.mp3" i zaczął sie
    golić na scenie - 3/4 ludzi nie skumało by ze to żart. ale to właśnie
    steve jobs. Odchodzi jakby trochę w cień.... Co będzie dalej pytam?

    ToMasz

  • 455. Data: 2011-08-30 22:14:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-30 23:50, Pszemol pisze:

    > Córka przyjaciela, w szkole dla artystów malarzy,

    Aha, córka przyjaciela, w szkole dla artystów malarzy...

    > No i po jasnego grzyba ta różnica przy Excelu?

    Czy Ty masz naprawdę imputowane 98% mózgu?
    Napisałem - zdjęcia, skład i głupawe kolorowanki w Excel-u.
    Ty oczywiście się przyczepiłeś do różnicy w Excel-u, która
    jest w sumie nieistotna, ale nawet tam widać te różnice,
    których nie zauważasz.

    > To dopiero przejaw fanatyzmu kupować drogi monitor
    > do pracy w Excelu :-)

    A skąd taki idiotyczny wniosek? W sumie odpowiadać nie musisz.

    > Dużo szmalu na niego wydałeś?

    No proszę, centuś się odezwał, co to Polaków od biedaków wyzywał.
    Na dzień dzisiejszy to już drogie nie są.

  • 456. Data: 2011-08-30 22:26:20
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 30.08.2011 22:19, Andrzej Libiszewski pisze:
    /../

    > Do momentu kiedy podstawowym jego argumentem staje się "kłamiesz". A to
    > następuje dość szybko.

    A "nie stać cię i dorabiasz ideologię" kto wymyślił?

  • 457. Data: 2011-08-30 22:28:33
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.08.2011 01:26, Jacek Osiecki pisze:

    > Pa, szkoda czasu na dyskusje z takim fanatykiem jak ty.

    odetchnij parę razy i spróbuj mnie zrozumieć. Nikt Ci nie napisał ze
    jesteś głupi, ze masz wszy i zeza - a to wszystko przez iPhona. nikt Cie
    nie obraża, i nikt nie wciska innego telefonu. niemniej jednak raz na
    parę miesięcy ktoś tu wpada i odkrywa iPhona z jego zaletami. Jakimi
    zaletami? szybkość reakcji jak w telefonie za 99zł w MM i funkcje jak w
    telefonie za 299 z saturna plus ekran dotykowy. My wiemy, głównie dzieki
    Waldkowi jakie "buble" wypuszcza aple i za głowę sie chwytamy kto to
    kupuje!? Nic wiecej. Jednym wolno się dziwić, innym wolno kupować. wolny
    rynek. mało tego. Możesz tu przyjść i zapytać gdzie kupić ładowarkę do
    iPhona, jak zorobić jail breka itp. - ktoś zazwyczaj pomoże - iPhonowcy
    nie mają bana. byle byś nie zaczął śpiewać ze "gejfon" jest zajebisty bo
    to działa jak płachta na byka.
    ToMasz

  • 458. Data: 2011-08-30 22:41:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 00:26:20 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > W dniu 30.08.2011 22:19, Andrzej Libiszewski pisze:
    > /../

    > A "nie stać cię i dorabiasz ideologię" kto wymyślił?

    Ten sukces ma chyba akurat wielu ojców :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 459. Data: 2011-08-31 01:35:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
> [...]
    macbook-pro-13-pierwsze-wrazenia/

    > Cały czas, skoro zaczęło się od porównania Aira z Vaio Z i N900. Skoro
    > jednak o tym mowa, to pierwszy link (czego przez wrodzoną głupotę chyba
    > nie
    > zauważyłeś), dotyczy Macbooka Pro, który znajduje się on również na
    > wykresach Anandtecha z mizernym (jak na komputer teoretycznie dla grafika)
    > wynikiem 77% procent Adobe RGB. Przypominam, że Vaio ma 98%, a Dell XPS z
    > wykresu 118%. Air nie łapie się NAWET na sRGB, które jest standardem -
    > minimum.

    Ciekaw jestem czy bez wiedzy o tym na który ekran patrzysz
    rozpoznałbyś który który - założyłbym się że nie rozpoznałbyś.

    > To tak zwany trzeci rodzaj prawdy, czyli gówno prawda. Poza tym może
    > uzgodnij sam ze sobą zeznania, bo wyżej piszesz, że sprzęt Apple'a jest
    > reklamowany jako przeznaczony dla grafików, dla których te parametry
    > są jak najbardziej istotne.

    Sprzęt profesjonalny a nie sprzęt do podróży.

    > A skąd ci tu się lab zaplątał?

    Pro pracuje w jakimś labie :-)

    > I do grzania sobie jaj obudową, zapewne.
    > Chyba, że do tego trzymania na kolanach nie musi być włączony?

    i5 się grzeje czy i7?

  • 460. Data: 2011-08-31 01:37:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > bosko...
    >
    > swego czasu mordowałem sie jakiś czas praca na laptopie
    > i kurwica mnie blada brała dziekuję.

    Przecież nikt Cię do niczego nie namawia...
    Laptopy z ekranami 11-13" nie nadają się do długiej pracy.
    To chyba dla każdego oczywiste że to sprzet do użycia w podróży,
    jako drugi czy trzeci komputer a nie jako główny, podstawowy?