    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Wed, 31 Aug 2011 00:14:23 +0200
    <j38ah8$343$2@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38ujm$428$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j39018$j0f$2@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j391bn$t1o$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3d6nu$f78$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3e0hk$j3m$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <4e5b8c8b$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3gn3g$r53$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3i219$r2n$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3io57$6ev$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3j6b2$s0b$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 23:50, Pszemol pisze:

    > Córka przyjaciela, w szkole dla artystów malarzy,

    Aha, córka przyjaciela, w szkole dla artystów malarzy...

    > No i po jasnego grzyba ta różnica przy Excelu?

    Czy Ty masz naprawdę imputowane 98% mózgu?
    Napisałem - zdjęcia, skład i głupawe kolorowanki w Excel-u.
    Ty oczywiście się przyczepiłeś do różnicy w Excel-u, która
    jest w sumie nieistotna, ale nawet tam widać te różnice,
    których nie zauważasz.

    > To dopiero przejaw fanatyzmu kupować drogi monitor
    > do pracy w Excelu :-)

    A skąd taki idiotyczny wniosek? W sumie odpowiadać nie musisz.

    > Dużo szmalu na niego wydałeś?

    No proszę, centuś się odezwał, co to Polaków od biedaków wyzywał.
    Na dzień dzisiejszy to już drogie nie są.