    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Wed, 31 Aug 2011 00:28:33 +0200
    <j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <kcglks928f9u$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <y...@l...institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <11w00cozbklw6$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>

    W dniu 30.08.2011 01:26, Jacek Osiecki pisze:

    > Pa, szkoda czasu na dyskusje z takim fanatykiem jak ty.

    odetchnij parę razy i spróbuj mnie zrozumieć. Nikt Ci nie napisał ze
    jesteś głupi, ze masz wszy i zeza - a to wszystko przez iPhona. nikt Cie
    nie obraża, i nikt nie wciska innego telefonu. niemniej jednak raz na
    parę miesięcy ktoś tu wpada i odkrywa iPhona z jego zaletami. Jakimi
    zaletami? szybkość reakcji jak w telefonie za 99zł w MM i funkcje jak w
    telefonie za 299 z saturna plus ekran dotykowy. My wiemy, głównie dzieki
    Waldkowi jakie "buble" wypuszcza aple i za głowę sie chwytamy kto to
    kupuje!? Nic wiecej. Jednym wolno się dziwić, innym wolno kupować. wolny
    rynek. mało tego. Możesz tu przyjść i zapytać gdzie kupić ładowarkę do
    iPhona, jak zorobić jail breka itp. - ktoś zazwyczaj pomoże - iPhonowcy
    nie mają bana. byle byś nie zaczął śpiewać ze "gejfon" jest zajebisty bo
    to działa jak płachta na byka.
    ToMasz