  • 411. Data: 2011-08-30 16:33:57
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 18:18:29 +0200, Ghost napisał(a):

    > A jednak ciagle Twja glupota szczytuje.

    Ja myślę że do szczytu jeszcze daleka droga, ale ma prawidłowy kierunek.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 412. Data: 2011-08-30 16:45:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 09:17:33 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    macbook-pro-13-pierwsze-wrazenia/

    ok-air-11-13inch-reviewed/5

    > Acha, czyli nie mówimy o Applach ogólnie tylko teraz o Macbooku Air? :-)

    Cały czas, skoro zaczęło się od porównania Aira z Vaio Z i N900. Skoro
    jednak o tym mowa, to pierwszy link (czego przez wrodzoną głupotę chyba nie
    zauważyłeś), dotyczy Macbooka Pro, który znajduje się on również na
    wykresach Anandtecha z mizernym (jak na komputer teoretycznie dla grafika)
    wynikiem 77% procent Adobe RGB. Przypominam, że Vaio ma 98%, a Dell XPS z
    wykresu 118%. Air nie łapie się NAWET na sRGB, które jest standardem -
    minimum.

    > Ale co innego jest ważne w telewizorze, co innego w monitorze
    > dla desktopa a co innego w laptopie dla podróżnych...

    To tak zwany trzeci rodzaj prawdy, czyli gówno prawda. Poza tym może
    uzgodnij sam ze sobą zeznania, bo wyżej piszesz, że sprzęt Apple'a jest
    reklamowany jako przeznaczony dla grafików, dla których te parametry są jak
    najbardziej istotne.

    > Jeszcze nie spotkałem takiej firmy co robi wszystko "naj"
    > i nie ma żadnych kompromisów.

    > A Air jest laptopem dedykowanym do obróbki grafiki w labie???

    A skąd ci tu się lab zaplątał?

    > Od kiedy? Bo według mnie jest laptopem dla podróżnika do
    > trzymania na kolanach w samolocie lub autobusie...

    I do grzania sobie jaj obudową, zapewne. Chyba, że do tego trzymania na
    kolanach nie musi być włączony?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 413. Data: 2011-08-30 16:45:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 09:18:30 -0500, Pszemol napisał(a):

    > To Twój laptop - trzymaj go sobie na swoich kolanach pod takim kątem
    > jaki tobie pasuje... nie rozumiem o co Ci chodzi z tymi kątami patrzenia.

    To idź do okulisty, ślepoto.

  • 414. Data: 2011-08-30 17:22:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-30 16:11, Pszemol pisze:
    (...)
    > No z tego co sam napisałeś wynika że grafikom to nie przeszkadza skoro
    > większość z nich używa komputerów Appla.

    LOL - większość... Masz jakieś wsparcie, czy pozostaje tylko
    powtarzanie zasłyszanych opinii?

    > Nie jestem grafikiem. Po drugie argument że produkty Appla nie są dobre
    > dla grafików podczas gdy właśnie to jest główny atut reklamowy Appla
    > bo taka jest "wieść gminna" jest dla mnie dosyć pocieszny...

    No proszę, znów mamy genialny marketing i grupkę ludzi, która
    w to ślepo uwierzyła.

    > Na szczęście nie jestem grafikiem, więc to zlewam sikiem prostym :-)

    Standardowe zagranie wyznawców - wiesz, jak nie jestem grafikiem,
    ale mam w domciu biedne 20" monitory Formac Gallery 2010.
    O zdjęciach to nawet nie wspominam, ale różnice widać nawet przy
    składzie tekstu, czy różnych kolorowankach w Excel-u.

  • 415. Data: 2011-08-30 17:23:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1fnjnwz9o5mgj$.5oizae49pc1k$.dlg@40tude.net...

    > To idź do okulisty, ślepoto.

    Daltonizm sie leczy? W sumie moze tak, bo to wersja mentalna.

  • 416. Data: 2011-08-30 18:32:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > I z tego wynika, ze stwierdzilem iz gwarancja nie dziala za granica?
    > Hint: jak =/= gdzie

    Może gdybyś nie był tak strasznie sztucznie tajemniczy
    miałbyś mniej nieporozumień... Trudno się domyślać co
    autor miał na myśli gdy mu się nie chciał napisać co mial
    napisać.

    Tak czy inaczej wiem jak działa gwarancja Apple i nie ma
    powodu aby pobyt za granicą w czymś przeszkadzał.

    > Doprawdy?

    Doprawdy.

    > Naprawde sadzisz, ze pyskowaniem wykrecisz sie ze swojego analfabetyzmu?

    Pyskowanie i analfabetyzm to Twoje urojenia.

  • 417. Data: 2011-08-30 18:33:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > No a link?

    :-)))) Dobrze się czujesz?

  • 418. Data: 2011-08-30 18:35:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > ROTFL :-) W tej chwili jak policzyłem 16 telefonów w tym samym
    > pomieszczeniu, w tej samej sieci, zalogowanych do tego samego BTS-a. I z
    > tego tylko dwa iPhone 4 maja problemy z zasięgiem mimo że antenę
    > widać przez okno na wieżowcu jakieś 460-480 metrów w linii prostej.
    > Zapewne pozostałe telefony zakłócają akurat te dwa. Albo szyby tłumią
    > sygnał dla iPhone...

    Albo Ty chorobliwie fantazjujesz.

  • 419. Data: 2011-08-30 18:53:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Znaczy dalej palisz głupa, że nie wiesz co to "uścisk śmierci". A nawet
    > sam Stivi rozdawał bumpery by problem złagodzić. Widać jesteś
    > świętszy od papieża. Wzorcowy funboy.

    Spokojnie Alex - nic takiego nie napisałem. Wiem co to uścisk śmierci
    ale chyba nie o tym mówiliście pisząc że iPhone ma mniejszy zasięg? :)

  • 420. Data: 2011-08-30 18:54:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Buahahahahaha, wlansie - ten problem nalezy zniknac,
    > wyznawcy applea spoko uwierza.

    Wyznawcy Androida uwierzą że iPhone ma mniejszy zasięg?