    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Tue, 30 Aug 2011 18:45:29 +0200
    <j38ah8$343$2@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38ujm$428$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j39018$j0f$2@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j391bn$t1o$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3d6nu$f78$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3e0hk$j3m$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <4e5b8c8b$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <3o401iu9gr64$.ue6r2hp90mcp$.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl>
    <q24947dl51sc$.2r1c37o4ei7z$.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 09:17:33 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    macbook-pro-13-pierwsze-wrazenia/

    ok-air-11-13inch-reviewed/5

    > Acha, czyli nie mówimy o Applach ogólnie tylko teraz o Macbooku Air? :-)

    Cały czas, skoro zaczęło się od porównania Aira z Vaio Z i N900. Skoro
    jednak o tym mowa, to pierwszy link (czego przez wrodzoną głupotę chyba nie
    zauważyłeś), dotyczy Macbooka Pro, który znajduje się on również na
    wykresach Anandtecha z mizernym (jak na komputer teoretycznie dla grafika)
    wynikiem 77% procent Adobe RGB. Przypominam, że Vaio ma 98%, a Dell XPS z
    wykresu 118%. Air nie łapie się NAWET na sRGB, które jest standardem -
    minimum.

    > Ale co innego jest ważne w telewizorze, co innego w monitorze
    > dla desktopa a co innego w laptopie dla podróżnych...

    To tak zwany trzeci rodzaj prawdy, czyli gówno prawda. Poza tym może
    uzgodnij sam ze sobą zeznania, bo wyżej piszesz, że sprzęt Apple'a jest
    reklamowany jako przeznaczony dla grafików, dla których te parametry są jak
    najbardziej istotne.

    > Jeszcze nie spotkałem takiej firmy co robi wszystko "naj"
    > i nie ma żadnych kompromisów.

    > A Air jest laptopem dedykowanym do obróbki grafiki w labie???

    A skąd ci tu się lab zaplątał?

    > Od kiedy? Bo według mnie jest laptopem dla podróżnika do
    > trzymania na kolanach w samolocie lub autobusie...

    I do grzania sobie jaj obudową, zapewne. Chyba, że do tego trzymania na
    kolanach nie musi być włączony?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.