  • 421. Data: 2011-08-30 18:55:00
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:j3j1tu$7s3$1@mx1.internetia.pl...

    > Kontynuuj.

    Płyta Ci się zacięła?

  • 422. Data: 2011-08-30 18:57:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
> [...]
    s-slide-to-unlock-patent-is-likely-invalid/

    > Tymi, które Apple poprawiło, by upodobnić Galaxy do iP.

    Masz je gdzieś w sieci? Chętnie zobaczę.

    > Widziałeś, jak działa odblokowanie ekranu w SGS?
    > Bo mi to nie przypomina ni cholery suwaczka z iP.

    Nie widziałem akurat w Samsungu Galaxy ale widziałem
    w innych androidach i budzi to moje politowanie że to
    musieli zerżnąć. Budzi to we mnie takie samo politowanie
    jak w niektórych firmach produkty są nazywane z małą
    literką 'i' przed nazwą aby za wszelką cenę się uapplowić...
    To jest dla mnie żałosne gdy ktoś jedzie na cudzej popularności.

    > Ty byś w ogóle robił z tego co widać wiele różnych, dziwnych, rzeczy.

    ??

  • 423. Data: 2011-08-30 18:58:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak, bardzo poważne.

    Ja używam iPhone codziennie od ponad roku - Ty ile razy iPhone
    widziałeś skoro podobieństw nie widzisz?

  • 424. Data: 2011-08-30 19:03:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Może gdybyś nie był tak strasznie sztucznie tajemniczy
    > miałbyś mniej nieporozumień... Trudno się domyślać co
    > autor miał na myśli gdy mu się nie chciał napisać co mial
    > napisać.

    Jak sie jest glupkiem to faktycznie trudno.

  • 425. Data: 2011-08-30 19:04:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Wyznawcy Androida uwierzą że iPhone ma mniejszy zasięg?

    Nie wiem, nie znam wyznawcow androida.

  • 426. Data: 2011-08-30 19:11:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Płyta Ci się zacięła?

    Skonczyla, ta do ktorej tanczysz. Ale i tak radzisz sobie niezle.

  • 427. Data: 2011-08-30 19:21:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-30 20:53, Pszemol pisze:
    > "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Spokojnie Alex - nic takiego nie napisałem. Wiem co to uścisk śmierci
    > ale chyba nie o tym mówiliście pisząc że iPhone ma mniejszy zasięg? :)

    Ty naprawdę myślisz, że ktokolwiek się nabierze na rozpylanie
    helu?

  • 428. Data: 2011-08-30 19:21:38
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 30.08.2011 21:11, Ghost pisze:
    /.../
    > Skonczyla, ta do ktorej tanczysz. Ale i tak radzisz sobie niezle.

    Apple liderem rynku nie znacie się szczyle:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,8992920,Czlowiek
    _z_jablkiem__Krol_poszedl_na_zwolnienie__kim.html

  • 429. Data: 2011-08-30 19:38:15
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 30.08.2011 19:23, Ghost pisze:
    /.../
    > Daltonizm sie leczy? W sumie moze tak, bo to wersja mentalna.

    Opiewania Apple to trzeba się uczyć u WO. Jego enuncjacje stanowią
    esęsję makówkarstwa. Mistrzowskie przejście na Intela he he.

  • 430. Data: 2011-08-30 19:49:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3isrt$kv4$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone416gb/gale
    ria/03/
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/shwm110sgalaxy
    s/galeria/02/
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxysii/gale
    ria/02/

    > gdzie Ty tam widzisz podobienstwo?

    No podobieństwo S2 do iPhone jest drastyczne.
    Nie rozumiem jak można go nie widzieć.
    Nie tylko przesunęli szczelinę głośnika nieco dalej od krawędzi to
    nawet widzę że kamerę przednią przenieśli z prawej na lewą stronę.
    To są po prostu jaja...

    /
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/huawei/u8500/galeria/0
    9/
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/tmobilemove/ga
    leria/02/

    No właśnie nie, inni producenci mają drastyczne, rzucające się
    w oko różnice i np Desire ma rzucającą się w oczy grubą ramkę
    w innym kolorze niż ekran, siatka głośnika jest znaczącą większa
    i na krawędzie ramki i szkła ekranu - zupełnie inaczej wygląda.
    Alcatel to w ogóle jajko, totalnie inny wygląd, nie do pomylenia
    się, Huawei jest najbardziej z nich podobny, zwłaszcza górna część
    ale ma więcej różnic, zwłaszcza na dole od Galaxy S2... Nie
    zdziwiłbym się jednak gdyby Huawei był drugi w kolejce po
    Samsungu na pozew Apple :-)

    Naprawdę nie przeszkadza Ci że druga firma wchodzi na rynek
    z produktem do złudzenia podobnym do produktu firmy już
    od dawna na rynku z takim produktem aby bazować na cudzej
    popularności i modzie?? Nie miałbyś problemu gdyby Fiat
    zaczął robić auta do złudzenia przypominające mercedesa S550?
    Jestem pewny że Mercedes miałby coś przeciwko ale pewnie
    wszyscy tu broniliby Fiata :-)

    > taki trend, wez idz do sklepu i wez odpowiadajace sobie produkty roznych
    > producentow - zawsze bedzie gdzies podobienstwo.

    Tu nie chodzi o "zawsze gdzieś" - tu chodzi o do złudzenia podobny,
    z daleka IDENTYCZNY.

    > Wiesz, ze kolo wynaleziono jednoczesnie w ronych miejscach na ziemi (i nie
    > bylo internetu by sie wymieniac informacjami, a jednak wynaleziono i o
    > dziwo te kola byly do siebie podobne ;)
    >
    > Facet my tu dyskutujemy o ulomnosciach systemu operacyjnego
    > jaki masz w tym swoim telefoniku...

    Jakich ułomnościach? :-)

    > to wez wyrzuc te telewizory jakie sobie kupiles i swojemu przyjacielowi
    > (bo to tfu samsung).

    Telewizory są świetne i Samsung jest świetną firmą, szkoda że
    tak się upodabnia do iPhone. Znasz takie powiedzonko:
    Mimicry Is the Sincerest Form of Flattery

    > A czy ty wiesz, ze masz matryce samsunga w swoim telefoniku?
    > Ale bedziesz mimo to szukal przewagi matryc w iPhonach nad tymi w
    > samsungach :)

    ? Ja? To Wy tam coś pobąkiwaliście że ekrany Apple są kijowe....
    Mi się te ekrany bardzo podobają, tak samo jak te w telewizorze.

    > sa funkcjonalne - ale jak ty mozesz o tym wiedziec, skoro nawet pewnie nie
    > wiesz co to jest

    Wiem, wiem... mam nawet jeden taki w iPhone, ikona kalendarza
    zmienia numer codziennie... Też mi wielkie coś.

    > no widzisz - ograniczasz sie tylko do tego co wmawia Ci kosciol Apple'a.
    > A to sie czasami przydaje - ale skad tym mozesz o tym wiedziec skoro masz
    > tylko jeden guzik.

    Nie napisałeś do czego się przydaje? Do obsługi kursora??
    Bo touchscreen jest nieprecyzyjny?

    > jestes w garazu podziemnym - nie ma zasiegu wifi ani sygnalu
    > komorki 2g/3g)
    > I co dalej ?

    To jemu ta wizytówka na co w tym garażu?
    Dostanie ją jak wyjdziemy z tego garażu...

    > nie, powiedz co zrobisz?

    Ty powiedz mi co zrobisz jak będziesz chciał swój telefon użyć
    do wiązania krawatów i usuwania ciąży, no, powiedz?

    > to podlacz to do swojego tv samsunga (all share) i powiedz jak dziala.
    > (ten typ, ktorego wymieniles ma mozliwosc podpiecia do ethernetu)

    No więc?

    > nie, ale jak widac po powyzszych wypowiedziach nie masz zadnego
    > wytlumaczenia.
    > Nie przytoczyles ANI JEDNEGO alternatywnego rozwiazania.

    Alternatywnego rozwiązania czego?

    > te ktore sa i nie sa wykastrowane - dzialaja
    > Niektore wykastrowane lub ich brak i - co gorsza - brak perspektyw na
    > poprawe ze strony iOS.

    Jakie? Flash?

    > a co ma zrobic - darowanemu koniowi nie patrzy sie w zeby.
    > Mowi, ze nie mozna i tyle i jest na tyle inteligentny, ze nie kloci sie w
    > ciemno na upartego. Ty jestes Ynteligent ;)

    Ale ja z faktami nie dyskutuję. Widzę wady iPhone.

    > tak iPhone 4 robi plastikowe zdjecia - moge Ci podeslac - ba wrzucic na
    > grupe. Nie widze roznic od np. DesireZ.
    > Chyba nigdy w reku nie milaes prawdziwego aparatu fotograficznego

    Nie zrozumieliśmy się - ja nie porównuję aparatu w iPhone do lustrzanki.
    Ja go porównuję do aparatów w innych, podobnych telefonach.
    I iPhone zawsze wychodził na plus.

    > tu masz przyklady - wczytaj i powieksz sobie (chyba nigdy nie ogladales
    > tych zdjec na ekranie wiekszym od Twojego iPhone'a)
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone416gb/zdje
    cia/Apple_iPhone_4_16GB.html

    > mniej od Ciebie

    Ja się nie męczę wcale. Jestem BARDZO zadowolony z iPhone.

    > funkcjonalnosc nie zalezy tylko od ilosci funkcji

    Mam takie właśnie wrażenie czytając co piszesz, że od tego zależy.

    > ja juz wymienialem ich dosyc
    >
    > Ty ani jednego i pewnie Cie to meczy, skoro jeszcze sie tutaj odzywasz.

    Co Ty chcesz abym ja wymieniał??? Nie rozumiem...