  • 261. Data: 2011-08-29 12:32:26
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-08-29 14:14, Waldek Godel pisze:

    > Ale liczyłem jako aplikację a nie po wuwuwu.

    Ależ ja również tak liczyłem.

    --
    Andrzej Libiszewski

  • 262. Data: 2011-08-29 12:35:59
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 14:25:39 +0200, John Doe napisał(a):

    > Krótki termin? Chyba jak na polskie sądy! 2 lata w dziedzinie techniki
    > to wieczność!

    Krótki. W tym czasie trzeba uzyskać opinie rzeczoznawców, najlepiej wielu,
    opinie prawne itp. A takich rzeczy nie dostaje się ani z dnia na dzień, ani
    z tygodnia na tydzień, ani nawet z miesiąca na miesiąc.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 263. Data: 2011-08-29 12:38:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-08-29 14:19, Jacek Osiecki pisze:

    > To dropbox jest płatny?

    Transmisja danych MOŻE być płatna. Zwłaszcza, na przykład, w roamingu.

    > I oczywiście zniknąłeś wifi...

    Wi-fi nie ma zasięgu ogólnokrajowego, a szukanie hotspota żeby sobie
    zdjęcie z telefonu na telefon przegrać to już naprawdę wyższy poziom
    ogłupienia.

    > Nie każdy potrzebuje też przesyłać po BT. Jeden będzie się nabijał z
    > drugiego że nie ma BT, drugi z pierwszego że nie ma dropboxa, a trzeci że
    > nie mogą skonfigurować IMAPa :)

    Ale ty mylisz niemożność na poziomie sprzętu z niepotrzebnością na
    poziomie użytkownika.

    > Tylko że jakimś cudem ci biedni uciśnieni ajfoniarze niespecjalnie płaczą
    > nie móc przesyłać plików BT.

    Może są zbyt zajęci wymyślaniem uzasadnień, dlaczego tak jest dobrze.

    --
    Andrzej Libiszewski

  • 264. Data: 2011-08-29 12:40:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wiesz co mam oczy i widzę...
    >
    > że ekran w jabłkach jest gówniany

    Jesteś pewny że to nie autosugestia?
    I tak ufasz swojej głowie że nie jest podatna na sugestie z zewnatrz? :-)

  • 265. Data: 2011-08-29 12:41:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Czyli nie masz pojecia jak dziala gwarancja.

    Czyli nie masz pojęcia jak działa telefon ani google?

  • 266. Data: 2011-08-29 12:41:34
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 12:19:31 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > To dropbox jest płatny?

    A daje już bezpłatną transmisję danych? Coś przeoczyłem? Od kiedy?

    > I oczywiście zniknąłeś wifi...

    Bo oczywiście tanie telefony zawsze mają wifi, oczywiście obsługują
    standardy typu OBEX po wifi i oczywiście możesz wysłać z gejfona plik po
    Wifi? Serio? Co palisz?

    > Nie każdy potrzebuje też przesyłać po BT. Jeden będzie się nabijał z
    > drugiego że nie ma BT, drugi z pierwszego że nie ma dropboxa, a trzeci że
    > nie mogą skonfigurować IMAPa :)

    Nabijać się może. Ale każdy w końcu spotyka się z koniecznością przekazania
    drugiemu wizytówki, niekoniecznie swojej. W każdym standardowym telefonie z
    BT to bajecznie proste.

    > Ja od nikogo niczego nie oczekuję. Po prostu tłumaczę, jak debilne jest
    > założenie że każdy posiadacz iPhone'a to jest fanboj. Swoją drogą, agresja
    > i zacietrzewienie antyfanbojów jest takie że nawet fanboje apple'a wysiadają :)

    Nie tłumaczysz - ewangelizujesz. Jak prawie każdy wyznawca.
    Tłumaczenie, to przekazywanie jakiejś informacji. Od początku tego wątku
    nie podałeś ani jednej nowej informacji na temat iZabawek. Same znane i
    wyświechtane trywializmy, którymi szermują wyznawcy wmawiający innym jakie
    to zajebiste są defekaty Dżobsa

    > Tylko że jakimś cudem ci biedni uciśnieni ajfoniarze niespecjalnie płaczą
    > nie móc przesyłać plików BT. Najwyraźniej da się to spokojnie czymś
    > zastąpić. Tak samo jak niektórym wystarczy UMTS i nie będą płakali że ich
    > telefony nie obsługują HSDPA, innym wystarczy wifi g mimo że istnieje dużo
    > szybsze wifi n...

    Jakoś dzieci w Etiopii niespecjalnie płaczą nie mogąc jeść kawioru z
    szampanem. Najwyraźniej mogą to czymś zastapić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 267. Data: 2011-08-29 12:42:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-08-29 14:21, Jacek Osiecki pisze:

    > I tym samym uniemożliwia wykonanie akcji analogicznej do przesłania pliku
    > przez BT?

    Uniemożliwia, jeżeli jeden z telefonów nie jest smartfonem. Featurephony
    nie mają klienta Dropboxa.

    > To czy pójdzie takim czy innym protokołem - wsio rawno.

    Patrz wyżej.

    > przesyłanie kilkunastomegabajtowego pliku BT jakoś dziwnie się wlecze
    > i średnio stabilne jest (przynajmniej tak wspominam doświadczenia z czasów
    > windows mobile czy nowszych nokii)...

    SOA#1

    --
    Andrzej Libiszewski

  • 268. Data: 2011-08-29 12:42:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Znow urojenia?

    Raczej Twoje dziwne skojarzenia wszystkiego z seksem...
    Wygłodniały jakiś jesteś... Pogadaj z żoną, może Ci ulży?

  • 269. Data: 2011-08-29 12:43:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <cyberm_no_@_spam_tlen.pl> wrote in message
    > Wystarczającym argumentem jest dostępność kodu źródłowego.

    Dla Ciebie to wystarczający argument? Bo dla mnie nie jest.
    Innych cech lepszych już nie ma? To cienko.

    > p.s.
    > modlisz się co wieczór do tego swojego słono przepłaconego i technicznie
    > zacofanego już szmelcu?

    Nie. Nie oceniaj innych według siebie :-)

  • 270. Data: 2011-08-29 12:49:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    > To dropbox jest płatny?

    nie jest, ale nie zrozumiales przytyku.
    Dropbox to chmura a do chmury musisz miec dostep - np. wykupiony pakiet
    danych.
    Dodatkowo dropbox to posrednik - uzywajac BT robisz to znacznie szybciej
    - bez posrednikow (i mniej skomplikowanie).

    > I oczywiście zniknąłeś wifi...

    ale wifi nie ma wszedzie

    > Nie każdy potrzebuje też przesyłać po BT. Jeden będzie się nabijał z
    > drugiego że nie ma BT, drugi z pierwszego że nie ma dropboxa, a trzeci że
    > nie mogą skonfigurować IMAPa :)

    ale po BT jest najprosciej: dokument, wizytowke, zdjecie.
    Robi sie to intuicyjnie, szybko bez dodatkowych ceregieli.

    > Tylko że jakimś cudem ci biedni uciśnieni ajfoniarze niespecjalnie płaczą
    > nie móc przesyłać plików BT.

    Nie wiem czy placza, czy nie.
    Fakt faktem, ze iOs jest wykastrowany z wielu pozytecznych i ogolnie w
    swiecie zaakceptowanych i uzywanych standardow - czy tego chcesz czy nie
    (mozesz tupac nozka, a np. flasha miec nie bedziesz)

> [...]
    > telefony nie obsługują HSDPA, innym wystarczy wifi g mimo że istnieje dużo

    jaka jest infrastruktura b/g/n - nie zawsze zalezy od uzytkownika (o ile
    taka jest w zasiegu)

    --
    pozdr
    Adam (AL)