  • Data: 2011-09-07 12:22:03
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote in message
    news:j478ek$38c$1@news.dialog.net.pl...

    > Owszem, jest, tylko jak to sam napisałeś w jednym z wcześniejszych postów,
    > że Stive "dojrzewa" do pewnych rzeczy i wypuszcza poprawki w kolejnych
    > wersjach, czy to OS, czy hard.
    > A użytkownicy przed Stivem nie mają prawa dojrzec wczesniej, mają
    > mówić, że jest ok, że im nie przeszkadza, że nie uzywają, nie potrzebują,
    > że rozdmuchane.
    > A jak Stive da sygnał, że dojrzał, to mają mówić, o dobry Stive, jak
    > cudownie, tak wiele nam dajesz, zobaczcież ile to 'nowych' fjuczerów
    > dał nam Stive w kolejnym objawieniu.
    > Paranoja.

    Jeremiasz - czy używasz iPhone? Narzekasz na jego zasięg?
    Bo ja go używam od ponad roku i nie narzekam na zasięg.
    Nawet w ostatni weekend pojechaliśmy ze znajomymi do Wisconsin
    na windsurfing - koledze proponuję że "zdzwonimy się" już na miejscu.
    On mi na to że on tam nie ma zasięgu... Myślę sobie - ok, dziura jest
    bo to wiocha przy jeziorze, ok, może nie być zasięgu. Przyjeżdzam
    autem na miejsce - na parkingu 4 kreski, na plaży 3 kreski...
    Jak to nie ma zasięgu? Piękny zasięg jak ta lala... Żałuję że nie
    sprawdziłem jaki kumpel miał telefon ze sobą bo bym napisał.