  • Data: 2011-09-05 12:59:53
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    news:j3u082$mke$1@inews.gazeta.pl...

    > A coś taki zdziwiony jakbyś zobaczył drewniane 5 dolców w aerozolu?
    > Pisałem przecie że to dupowóz a nie przedłużenie fiuta. Slinky ma mieć moc
    > silnika, a nie emejzin-metroseksualny wygląd. Podobnie jak fon ma mieć
    > wszelkie dostępne funkcjonalności, a nie świecić się jak psu jajca.

    Twoja argumentacja jest naprawdę fascynująca...
    Wydałeś majątek na złoma, którego mogłeś kupić taniej, tylko dlatego
    że ma w oryginalny sposób powyginane blachy bo panicznie boisz się
    aby w swoim środowisku nie być uznany za geja ani za metroseksuala?
    Tylko jedna kategoria ludzi przejmuje się tym aby za geja nie być wzięta:
    to są właśnie geje którzy jeszcze z ukrycia nie wyszli :-) Przemyśl to
    sobie.