  • Data: 2011-09-03 19:33:40
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu So 3 09 2011 16:41, Mikolaj Machowski pisze:

    > W jakim sensie "czekać"? Czy aktualizować mając telefon z Symbianem?

    Owszem aktualizować Annę do Belle. Ale nie beta ale pełną.

    > Zdecydowanie tak, cały czas poprawiają wydajność i różne drobne
    > szczegóły. Dodają darmo różne fiuczery do Map oraz innych aplikacji itd.

    I niestety różne drobne szczegóły coraz bardziej pieprzy :-/ Zniknęły
    alarmy ustawiane na konkretny dzień tygodnia w s60, w Annie zniknęły
    profile czasowe. Coraz czarniej widzę przyszłość Symbiana :-(

    > Czy warto wstrzymywać się z kupnem telefonu na innym systemie? Nie jest
    > to killer - nie będzie nagle lepszy od Androida czy iOS. Po prostu
    > dopracowanie pewnych szczegółów.

    Droid to taka popierdułka, miał być Destroyer Droid wyszedł Jar-Jar, ios
    jest na przedpotopowym sprzęcie, pamiętającym ostatnie dinozaury. No
    nic, jak Nokia dalej będzie tak pieprzyć Symbiana to zobaczę co to za
    cudo Maemo/Meego, mimo że uważam Linuxy za totalną kupę, albo te
    koreańskie wynalazki jak Bada, czy najnowsze wcielenie Windowsa. Coś tam
    się zawsze znajdzie :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D