  • Data: 2011-09-03 21:12:02
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX napisał:

    > I niestety różne drobne szczegóły coraz bardziej pieprzy :-/ Zniknęły
    > alarmy ustawiane na konkretny dzień tygodnia w s60,

    Żartujesz 8)

    > w Annie zniknęły
    > profile czasowe. Coraz czarniej widzę przyszłość Symbiana :-(

    Niestety.

    > Droid to taka popierdułka, miał być Destroyer Droid wyszedł Jar-Jar,

    Nie przesadzajmy - mnóstwo niedoróbek, ale rozwija się w mniej więcej
    dobrym kierunku.

    > ios
    > jest na przedpotopowym sprzęcie, pamiętającym ostatnie dinozaury.

    I tak nowszym niż to serwuje Nokia.

    > No
    > nic, jak Nokia dalej będzie tak pieprzyć Symbiana to zobaczę co to za
    > cudo Maemo/Meego,

    Intel przygotowuje publikę do wyciągnięcia przewodu z kontaktu.

    > mimo że uważam Linuxy za totalną kupę, albo te
    > koreańskie wynalazki jak Bada,

    Bada jest autorskim tworem Samsunga z mocnymi korzeniami w... Symbianie.
    Nie widzę przed tym przyszłości poza featurephone'ami.

    > czy najnowsze wcielenie Windowsa. Coś tam
    > się zawsze znajdzie :-)

    Nie wiem jak to mi przechodzi przez klawiaturę, ale z tych wszystkich WP
    ma chyba najciekawszą przyszłość. Jednak telefon na tym kupować to
    najwcześniej za kilka lat kiedy miną choroby wieku dziecięcego.
    W dodatku MS coś kręci w sprawie kompatybilności najbliższych generacji
    oprogramowania - lepiej odczekać 2-3 lata.

    m.