  • Data: 2011-09-02 16:01:35
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-09-02, o godz. 07:22:11
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Acha, czyli celowo ręką zwierasz anteny i wtedy gubisz łączność?

    Hmmmm... To coś zwieram? Trzymam ten telefon tak jak setki innych
    modeli. Czyli co? Mam nie trzymać iPhone podczas korzystania w ręku tak
    jak inne telefony? Przyznasz że np. nachylanie się nad telefonem
    leżącym na stole jest ciut niewygodne. No i jak korzystać z niego idąc
    jak nie można trzymać w ręku? Zwłaszcza jak się ma palcem po ekranie
    jeździć?

    Zdrówko