  • Data: 2011-09-02 08:13:17
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 20:03, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote:
    (...)

    > No właśnie nie,

    Więc jednak, ciekawe... Najpierw kręcisz przez parę dni o
    fantastycznych możliwościach tych wyrobów, opowiadasz, że
    rzeczy o których pisano są nieistotne i ich nie "widać",
    a teraz nagle przyznajesz, że faktycznie brakuje w nich
    oczekiwanych parametrów/możliwości. Tak właśnie upada teoria
    o zaawansowaniu technicznym itd., a pozostaje tylko doskonały
    marketing, dzięki któremu ludzie (jakaś tam część) uwierzyli,
    że to taki "elytarny" sprzęt...

    > więc pytałem który sprawdzałeś skoro szukałeś 12":

    Pani Arbuz, co też Pani... Ja pisałem, że szukałem 12"?

    > "jakiś czas temu chciałem kupić zaawansowany notebook na którym
    > dobrze by sie oglądało zdjęcia, czytaj ekran nie w technologii TN.
    > Ponieważ nie mam uprzedzeń poszedłem też do świątyni i niestety
    > okazało się że nie ma takiego komputera przenośnego z małym ekranem
    > (12"). "

    Pani Arbuz, co też Pani... Ja pisałem, że sprawdzałem 12"? Czytasz
    z zamkniętymi oczami, czy też nie rozumiesz słowa pisanego?

    > Co Ty mi tu insynuujesz? Gdzie ja wyrażam jakiś brak szacunku
    > do Ciebie czy innych rozmówców?

    Tak szczerze to w zasadzie chyba w każdej wypowiedzi. Pewnie tego
    nie widzisz ale to niestety Twój problem.

    > Masz jakieś urojenia czy może mylisz mnie z kimś innym?

    Z nikim Ciebie nie mylę, a co do urojeń - to Twoje kolejne.
    Podobno się to leczy...