  • Data: 2011-09-01 16:46:04
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3oakj$bj0$2@inews.gazeta.pl...

    > roznica miedzy Wami polega na tym,
    > ze Przemo twierdzi, ze uzywa iPhonea, wiec on musi dzialac
    > a Maciek ma do dyspozycji pare telefonow (w tym iPhonea) i potrafi
    > zauwazyc roznice miedzy tymi telefonami (ktora opisal i kropka).
    >
    > Dalej sie bedziecie klocic?

    Nie w tym problem - on twierdzi że ma iPhone który nie łapie
    mu notorycznie zasięgu w odległości 480 metrów od BTSa...

    Ja tego nie jestem w stanie zaakceptować tak jak Ty nie uwierzyłbyś
    że jakaś komórka działa na Sygerii 1000km od nadajnika...

    To co pisze jest po prostu niemożliwe - gdzieś robi błąd
    w interpretacji faktów. Gdyby iPhone łapał sygnał tylko w odległości
    mniejszej niż 480 metrów od nadajnika to nie nadawałby się
    w ogóle do użytku, a przecież wiemy że iPhone działa bardzo
    dobrze milionom użytkowniów w przeciętnych odległościach od
    BTSów rzędu 10-20 razy tyle co u niego podobno nie działa.
    W tym działa bardzo dobrze u mnie

    Wikipedia podaje rozmiar komórki GSM 900MHz na 36km.
    Rozmiar komórki GSM 1800MHz to maksymalnie 8km.
    Sam chyba rozumiesz że teza o tym że iPhone nie działa
    rzekomo w odległości 480 metrów od BTS brzmi jak opowieści
    o słoniu w karafce i musze na łańcuchu.