  • Data: 2011-09-01 17:21:56
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 17:32, Pszemol pisze:

    > Ale napisałeś, że sprawdzałeś 12"...

    Pani Arbuz, co też Pani... Ja pisałem, że sprawdzałem 12"? Czy
    którykolwiek z laptopów Apple 12" posiada matrycę o opisywanych
    tutaj właściwościach? Nie dopowiadaj - nie ma. 13" Air też nie.

    > Zamiast dowcipkować wyjaśniłbyś nieporozumienie.

    A co tutaj dalej wyjaśniać? Wyczerpałeś już limit kredytowy
    wyjaśniania, które było prowadzone długo i cierpliwie.

    > Próbujesz dogonić Ghosta w chamstwie i okazywaniu braku szacunku
    > dla rozmówcy?

    LOL - póki co, to Ty tutaj przodujesz w okazywaniu braku szacunku
    w stosunku do rozmówców, choć istnieje możliwość, że to jakieś
    problemy natury emocjonalnej czy też intelektualnej, a nie zwykłe
    chamstwo.