  • Data: 2011-09-01 15:34:36
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    news:4e5f8c60$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

    > Masz na wykresie z Anandtecha dokładny model (nigdzie zresztą nie pisałem,
    > że 13", to już sobie sam dośpiewałeś. A teraz rusz swoją tłustą leniwą
    > dupę i sobie sprawdź.

    Mówimy o konkurencji dla Macbook Air - konkretnie mówiłem o 13".
    To, że jakaś firma robi lepsze matryce w dużych, profesjonalnych
    laptopach nie ma tu nic do rzeczy przy ocenie laptopów podróżnych.
    Więc jeśli wskazany przez Ciebie laptop jest większy to przykład jest
    nieadekwatny, zwłaszcza że dalej nie podałes linka do opracowania
    do którego się odnosisz.