  • Data: 2011-09-01 01:07:25
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:j3mabf$m0g$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie ze słyszenia. Zresztą to w sumie i tak chyba nieistotne, skoro
    > pomijasz w zasadzie wszystko, do czego powinieneś się odnieść, gdybyś
    > miał wiedzę merytoryczną, a nie "zasłyszane opinie".

    Piszesz skąd ich nie bierzesz - czemu nie napiszesz skąd je bierzesz?

    > Raz, że nie dyskutujemy tylko o iPhonach, a dwa, że w zasadzie
    > już w prawie każdym zdaniu potwierdzasz to o czym pisałem wcześniej,
    > a wręcz się pod tym podpisałeś nawet teraz. Bardzo mi się podoba
    > zdanie - "To, że iPhonowi brakuje tylko nieistotnych funkcji jest
    > naturalną i logiczną konsekwencją dobrowolnego wyboru tego własnie
    > telefonu.". A jak się okaże, że jakiejś funkcjonalności jednak
    > brakuje, to nazywasz to (nie Ty zresztą jeden) nieistotnym brakiem
    > itd.

    Zrozum, że nie ma takiego "braku" który zaskoczyłby mnie już
    po kupieniu iPhone. Te nieistotne dla mnie funkcje których mu
    brak już znałem przed dokonaniem wyboru zakupu.

    > Nie wiem czy wiesz, ale elementem podstawowym (oraz w sumie jedynym
    > tak naprawdę ważnym w monitorze) jest właśnie stosowna matryca o
    > określonych właściwościach. I właśnie o matryce chodziło - przypomnę:
    > <cite>
    > jakiś czas temu chciałem kupić zaawansowany notebook na którym
    > dobrze by sie oglądało zdjęcia, czytaj ekran nie w technologii TN.
    > Ponieważ nie mam uprzedzeń poszedłem też do świątyni i niestety
    > okazało się że nie ma takiego komputera przenośnego z małym ekranem
    > (12"). W sumie to jakoś sie to kłóci z mitem komputera dla grafików
> [...]

    Apple robi ekran 13" - tego sprawdzałeś czy był za duży?

    > Monitor, który przytoczyłem był przykładem "ekranu",
    > który właśnie posiadał te właściwości, których poszukiwał Andrzej
    > w tych zaawansowanych notebook-ach marki powszechnie znanej jako
    > wzorcowej dla grafików i projektantów (no, lans taki).
    > Dlaczego akurat ten? Ano dlatego, że często był kupowany przez
    > "makówkarzy" zajmujących się grafiką (zresztą nie tylko przez nich),
    > ponieważ miał dość dobry stosunek ceny do jakości.

    Ale nie było to laptop 12" tylko monitor, a to inna kategoria konkurencji.

    > Ale po co ja to piszę...

    Nie okazuj tak ostentacyjnie braku szacunku.