  • Data: 2011-08-30 22:01:08
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-30 23:17, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Dawno nie zaglądał na pl.rec.fantastyka.sf-f i pl.comp.advocacy, ale wątpię
    > by się zmienił.

    pl.comp.advocacy :) Opuściłem tę grupę chyba z 10 lat temu i jakoś
    nie przypominam sobie, by tak reagował, o ile faktycznie ludzie się
    z prawdą nie mijali na kilometr. Ja sobie dałem spokój - dyskusja
    z ludźmi pokroju Pszemola, Tristana itd. to naprawdę marnowanie
    czasu. Co ciekawsze - tacy są wiecznie żywi, gdzieś tam zaistnieją,
    będą męczyć innych na kolejnych grupach, w sposób dokładnie zgodny
    z ich modelem "rozwoju".