  • Data: 2011-08-30 18:57:48
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:18xl2rvr7ivlw.i67giuqgxyf.dlg@40tude.net...
> [...]
    s-slide-to-unlock-patent-is-likely-invalid/

    > Tymi, które Apple poprawiło, by upodobnić Galaxy do iP.

    Masz je gdzieś w sieci? Chętnie zobaczę.

    > Widziałeś, jak działa odblokowanie ekranu w SGS?
    > Bo mi to nie przypomina ni cholery suwaczka z iP.

    Nie widziałem akurat w Samsungu Galaxy ale widziałem
    w innych androidach i budzi to moje politowanie że to
    musieli zerżnąć. Budzi to we mnie takie samo politowanie
    jak w niektórych firmach produkty są nazywane z małą
    literką 'i' przed nazwą aby za wszelką cenę się uapplowić...
    To jest dla mnie żałosne gdy ktoś jedzie na cudzej popularności.

    > Ty byś w ogóle robił z tego co widać wiele różnych, dziwnych, rzeczy.

    ??