  • Data: 2011-08-28 15:42:26
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:nosnpcqqrcbi$.ssty28nik21$.dlg@40tude.net...

    > Pisałeś o wadze, lecz widzę że jak zwykle zmieniasz zdanie jak dostaniesz
    > odpowiedź :)

    Jeśli interpretujesz nie moją wypowiedź tylko urywek cytatu w wypowiedzi
    Tomasza to tak Ci się może wydawać. Ale robisz błąd. Mi chodzi o cały
    pakiet.

    > A co mnie to obchodzi? Laptop nie służy do krojenia chleba. Ale jak musisz
    > mieć cienki, to NP900 jest podobny lub nawet nieco cieńszy od Aira.

    Tak, NP900 mi się podoba.

    > No ale CO Z TEGO?

    No to, że nie udało im się pobić konkurencji.

    files/detailed_specs/portege_R700-S1332W.pdf

    > Nie, będzie jak Air służył do smażenia.

    > To jest sprzęt do pracy, nie do błyszczenia w towarzystwie.

    I to jest różnica Apple. Niepotrzebne są takie wymówki.
    Bo co, do pracy już nie może być ładny i schludny? Czemu nie?
    Bo ktoś nie potrafi zrobić tak samo mocnego i cienkiego w rozmiarach?
    No właśnie...

    > Nie te same, lepsze - lepsza matryca (kolory), więcej portów USB, typowe
    > HDMI (bez wymagania jakichś wynalazków). Trwalsza, duralowa konstrukcja.

    Jak oceniasz te kolory? Macbook Air ma duraluminiową konstrukcję.

    > Tak, ówczesnego Portege, mniejszego, lżejszego i wydajniejszego...

    :-) Jakoś mi się wierzyć nie chce że był mniejszy skoro Apple jednym
    z punktów reklamowych miał że MacBook Air jest najcieńszy...

    > Bzdura.

    Ktoś inny ma w laptopie hdd flashowe z kostkami flasha przylutowanymi
    do płyty głównej, z pominięciem kontrolera SATA usuwającym wąskie
    gardło przepustowości takiego kontrolera?

    > Wymieniać komputer by mieć w nim większą pamięć?
    > Tak wygląda Apple way?

    Apple Way jest kupić taki laptop jaki Ci jest potrzebny dziś.
    A jak Ci się za rok/dwa zmienią potrzeby to kupisz sobie nowy.
    Uniwersalność, praktyczność w sensie kosztów rozbudowy
    ustępuje tu na drugie miejsce, na pierwszym jest IDEALNE
    dopasowanie do potrzeb bez zbędnych, rzadko używanych
    dodatków które musisz nosić ze sobą w podróży, jak napęd DVD.