  • Data: 2011-08-28 17:42:58
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 10:52:47 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    <P...@P...com>

    przepłacać?

    > Przypadać? Co to znaczy?

    eee, wtrąciło mi się omyłkowo (swype mnie czasami wkurza)

    > Przepłacać mógłbyś wtedy gdy kupiłbyś iPhone za $2400 gdyby
    > gdzieś można go było kupić taniej. A twierdząc że telefon z
    Androidem
    > to jest to samo tylko taniej robisz gruby błąd.

    Ja często powtarzam za Churchillem : nie stać nas by kupować
    najtańsze rzeczy. Ale dla produktów Apple (iPhone, iPad) to
    powiedzenie się nie sprawdza.
    (miałem w ręce iPhone miałem również propozycję dostania iPhone' a -
    ale podziekowalem).
    Być może dla Ciebie i większości Amerykanów iPhone to szczyt
    technologiczny ale ja tak nie uważam.

    --
    AL