-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Steve odchodzi!
Date: Fri, 26 Aug 2011 16:58:56 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 131
Message-ID: <j...@p...onet.pl>
References: <j36cbe$484$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
<j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
<j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
<j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
<j392im$5ca$1@mx1.internetia.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-99-135-95-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1314396382 10300 99.135.95.10 (26 Aug 2011 22:06:22 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Aug 2011 22:06:22 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <j392im$5ca$1@mx1.internetia.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1015336
[ ukryj nagłówki ]"Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
news:j392im$5ca$1@mx1.internetia.pl...
> W dniu 2011-08-26 22:40, Pszemol pisze:
>> "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
>> news:j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl...
>>> W dniu 2011-08-26 20:59, Pszemol pisze:
>>> (...)
>>>> Przypisujesz marketingowi cały sukces produktów Apple.
>>>
>>> Ponieważ to prawda.
>>
>> Nie prawda tylko Twoja ocena/opinia.
>
> Przykro mi - to jest prawda. Oczywiście możesz się z tym nie
> zgadzać.
Czyli uważasz, że masz monopol na prawdę absolutną.
Jesteś zatem fanatykiem.
>> No chyba że masz monopol na prawdę?
>
>> Wyższość produktu A nad produktem B nie jest oceniana
>> jakimiś kryteriami uniwersalnej prawdy - wyższość jest
>> oceniana indywidualnie przez każdego konsumenta osobno.
>
> Jak zwykle bredzisz i konfabulujesz. Zresztą to co napisałeś
> w sposób wręcz wzorcowy potwierdza fakt, że w Apple genialny
> jest marketing i dzięki temu istnieją na rynku.
Czyli zgadzasz się, że nie ma sensu mówić tu o jakiejś prawdzie
bo prawda w tym wypadku jest względna i zależy od preferencji
indywidualnych konsumenta?
>>> Design to jak najbardziej
>>> czysty marketing, a funkcjonalność - o tym to można by długo
>>> dyskutować. O wyglądzie również.
>>
>> No i robisz duży błąd oddzielając design od funkcjonalności.
>
> LOL - a kto Tobie powiedział, że ja oddzielam te dwie kwestie?
> Może mi jeszcze napiszesz w jakim stopniu?
Napisałeś w jednym zdaniu, że "design to jak najbardziej
czysty marketing A FUNKCJONALNOŚĆ...." - czyli dwie
te rzecz są dla Ciebie oddzielne.
>> Design to nie tylko wygląd, mimo iż w takiej formie to słowo
>> występuje w języku polskim.
>
> Ha, ha, ha - dobry marketing. Teraz będziesz wmawiać, że
> w Polsce nie rozumieją, że design to nie tylko wygląd, bo
> nie rozumieją języka obcego :) Dobre, dobre :)
Bo tak jest. Zapytaj przeciętnego człowieka co rozumie
pod pojęciem "dizajn" w Polsce. Większość Ci odpowie
że chodzi o wygląd a nie o całościowy projekt...
>> Dobry projekt oprócz wyglądu
>> uwzględnia właśnie funkcjonalność i łatwość obsługi...
>
> No popatrz - ktoś temu zaprzeczał?
Ty, stawiając design i funkcjonalność w przeciwstawnych zdaniach
podrzędnych zdania złożonego.
>>> O technice to może nie dyskutujmy,
>>> ponieważ ich produkty nie posiadają czegokolwiek nowego, czy
>>> też niespotykanego gdzieś indziej. Są za to pięknie zaprojektowane
>>> marketingowo - od specyficznych wtyczek po ograniczenia w OS.
>>> Ludzie muszą wierzyć, by płacić takie pieniądze i poddawać się
>>> woli "guru".
>>
>> To Twoja opinia i masz do niej prawo.
>
> To nie jest moja opinia tylko fakty. Ja im zaprzeczać nie będę.
> 4GB RAM DDR3 kosztuje na rynku może z 200zł. To samo w Apple
> 2kPLN :) Jest pewnie lepsze.
Innowacyjność nie polega bowiem na tym, że zrobi się produkt
taki sam jak konkurencja tylko z większym dyskiem i szybszym
procesorem. W przypadku iPoda innowacyjność polega np.
na "magicznym" kółku do sterowania nim "dotykowo"...
W przypadku iPhone innowacyjność polegała na wyśmienitym
dużym ekranie o niezwykle dobrej czytelności, i wyjątkowo
intuicyjnym, schludnym i prostym user interface. Tego nie miała
konkurencja. Ani telefony z Windows Mobile ani Blackberry
nie były ani proste ani funkcjonalne - były bardzo pokręcone,
trudne w obsłudze i konfiguracji, niewygodne w użyciu...
>>> Nie, no skąd. Pierwsze iPod-y to w zasadzie 2002 rok.
>>> Dziwnym trafem odtwarzacze MP3 pojawiły się 4 lata wcześniej.
>>> Wot innowacyjność u Apple :)
>>
>> Na wystawach nowinek czy w sklepach, do kupienia od ręki?
>
> LOL - a najnowsze iPhone-y to były od ręki dostępne, czy też
> kolejki społeczne się po nie ustawiały?
Były dostępne w sklepach a nie tylko na wystawach i targach.
>> Bo nie przypominam sobie w 1998 roku takich urządzeń w sklepach...
>
> To jakby nie mój problem.
Ty widziałeś je w sklepach?
>>> Dziękuję. Wolę płacić mniej za większą elastyczność i funkcjonalność,
>>> bądź w ogóle płacić mniej za to samo - znaczek mi potrzebny nie jest.
>>
>> TY wolisz. Ale Ty jesteś tylko jednym konsumentem.
>
> No cóż, jak widać nie tylko ja tak podchodzę to tematu.
Ale jak widać, jesteś w mniejszości.
>> Firma nie utrzyma się z wyboru jakie dokonuje jeden konsument.
>
> A jak Tobie się pisze, że genialny marketing to zaczynasz bredzić,
> że to nieprawda i jaki to Apple jest super...
Bo nie zgadzam się z tezą że to TYLKO marketing.
Wyroby Apple naprawdę wyróżniają się na plus od konkurencji.
Kiedy byłeś ostatnio na jakimś stoisku w sklepie elektronicznym?
Miałeś okazję potrzymać w ręce produkty Apple? Chyba nie...
Jakość wykonania i wyższość użytych materiałów czuć od razu.
Zamiast tandetnych plastików masz szkło i metal. Zamiast badziewia
co się gnie w rękach nie dając poczucia solidności masz solidny
produkt który trzyma kształt i nie wygina się od trzymania za narożnik.
To, że dla Ciebie liczy się tylko cena nie znaczy że inni klienci nie
doceniają jakości. A za jakość wykonania trzeba płacić.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.11 22:53 ALEX
- 26.08.11 23:30 ALEX
- 26.08.11 23:35 Krystek
- 26.08.11 23:40 Krystek
- 26.08.11 23:42 ALEX
- 27.08.11 06:57 Tomasz
- 27.08.11 07:02 ALEX
- 27.08.11 07:39 Ghost
- 27.08.11 07:43 Ghost
- 27.08.11 07:43 ALEX
- 27.08.11 07:47 Ghost
- 27.08.11 08:11 ALEX
- 27.08.11 08:14 Ghost
- 27.08.11 08:41 ALEX
- 27.08.11 10:02 boxfish
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?