eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSteve odchodzi! › Re: Steve odchodzi!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Fri, 26 Aug 2011 15:40:50 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 69
    Message-ID: <j...@p...onet.pl>
    References: <j36cbe$484$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-99-135-95-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314391651 26128 99.135.95.10 (26 Aug 2011 20:47:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Aug 2011 20:47:31 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1015313
    [ ukryj nagłówki ]

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl...
    > W dniu 2011-08-26 20:59, Pszemol pisze:
    > (...)
    >> Przypisujesz marketingowi cały sukces produktów Apple.
    >
    > Ponieważ to prawda.

    Nie prawda tylko Twoja ocena/opinia.
    No chyba że masz monopol na prawdę?

    >> Czyżbyś nie zapoznał się osobiście z żadnym ich produktów zanim
    >> zaczniesz je krytykować? Bo według mnie ich produkty wyróżniają się
    >> znacznie na rynku zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność jak i wygląd.
    >
    > LOL - przez Ciebie to naprawdę tylko wiara przemawia. Tu nie chodzi
    > o krytykę produktów Apple-a, tylko o Twoją wiarę w ich wyższość,
    > niezależnie od prawdy materialnej.

    Wyższość produktu A nad produktem B nie jest oceniana
    jakimiś kryteriami uniwersalnej prawdy - wyższość jest
    oceniana indywidualnie przez każdego konsumenta osobno.

    > Design to jak najbardziej
    > czysty marketing, a funkcjonalność - o tym to można by długo
    > dyskutować. O wyglądzie również.

    No i robisz duży błąd oddzielając design od funkcjonalności.
    Design to nie tylko wygląd, mimo iż w takiej formie to słowo
    występuje w języku polskim. Dobry projekt oprócz wyglądu
    uwzględnia właśnie funkcjonalność i łatwość obsługi...
    Dobry design to bardzo mocne oręż w walce z konkurencją.

    >O technice to może nie dyskutujmy,
    > ponieważ ich produkty nie posiadają czegokolwiek nowego, czy
    > też niespotykanego gdzieś indziej. Są za to pięknie zaprojektowane
    > marketingowo - od specyficznych wtyczek po ograniczenia w OS.
    > Ludzie muszą wierzyć, by płacić takie pieniądze i poddawać się
    > woli "guru".

    To Twoja opinia i masz do niej prawo.
    A ja mam prawo się z nią nie zgadzać :-)

    >>> Nie mów mi, że przez iPadem nie było odtwarzaczy mp3 a przed iPhonem
    >>> telefonów z dotykowym ekranem...
    >>
    >> Nie wiem czy przed iPodem były odtwarzacze mp3 - chyba nie było
    >> takich na pamięć wewnętrzną.
    >
    > Nie, no skąd. Pierwsze iPod-y to w zasadzie 2002 rok.
    > Dziwnym trafem odtwarzacze MP3 pojawiły się 4 lata wcześniej.
    > Wot innowacyjność u Apple :)

    Na wystawach nowinek czy w sklepach, do kupienia od ręki?
    Bo nie przypominam sobie w 1998 roku takich urządzeń w sklepach...

    >> Myślę że nie doceniasz że innowacyjność produktów Apple siedzi
    >> właśnie w szczegółach. Słyszałeś powiedzonko "małe a cieszy"?
    >> Czasem jeden drobny drobiazg zyskuje klienta. A jak produkt ma
    >> 5-6 takich miłych drobiazgów które wyróżniają go od konkurencji
    >> to klient nie tylko kupi taki produkt właśnie zamiast konkurencji
    >> to jeszcze gotów będzie zapłacić za niego dużo więcej.
    >
    > Dziękuję. Wolę płacić mniej za większą elastyczność i funkcjonalność,
    > bądź w ogóle płacić mniej za to samo - znaczek mi potrzebny nie jest.

    TY wolisz. Ale Ty jesteś tylko jednym konsumentem.
    Firma nie utrzyma się z wyboru jakie dokonuje jeden konsument.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: