  • Data: 2008-01-07 13:39:49
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.01.2008, T <...@i...invalid> wroted:

    > Oczywiście, ale zeby wybrać, to trzeba mieć z czego, co właśnie do Ciebie
    > "nie dociera".

    Nie, to Ty z uporem maniaka ignorujesz sedno problemu powtarzając w kółko
    o dzieleniu tepsy. Podziel sobie ją i na trzysta kawałków - guzik to da
    jeśli nie będzie możliwości realnej oceny wartości oferty każdego z tak
    powstałych operatorów

    > Informacja o tym, ze od paru operatorów można otrzymac
    > podobne byle co jest mało przydatna.

    > Zgoda. Tyle, że jeśli nie ma tych podmiotów, to trudno w ogóle mówić o
    > rynku.

    Ileś tam różnych podmiotów masz już dziś. Dominujący status tepsy jest
    problemem drugorzędnym.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>