  • Data: 2008-01-02 16:02:49
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Gabriel Grzesik <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    MB> Nie. BSA ewidentnie przyczyniło się do spadku cen, lekko licząc o jakieś
    MB> 40 %

    Może ja żyję w innym kraju. Zauwazyłem najwyżej kilkunastoprocentowe obniżki.

    Owszem tpsa zrobiła wiosną 2007 bezpłatny upgrade łącza ze 128 na 256 kbps,
    ale takie ruchy i obniżki cen konsekwentnie realizowano od lat, ostatnio
    wczesna jesienią 2006. Neostrada 256/128 z poczatku 2000 r. po czterech
    latach nazywała się "Neostradą 640/256" przy niezmienionej kwocie abonamentu.

    MB> oraz - co wazniejsze - wyeliminowało limity transferu "które
    MB> wystarczały każdemu" (C) Kornelia Mathea, TP.
    MB> Drugi punkt jest powodem tej dyskusji, chyba największej od kilku lat :)

    Tutaj pełna zgoda.

    Pozdrawiam

    GG