  • Data: 2010-06-01 07:55:31
    Temat: Re: Sterowniki pod XP
    Od: squirs <s...@c...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-30 07:47, Bucki Jan pisze:

> [...]
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#

    Witam
    Sterowników pod XP nie szukaj na stronach HP, są bardzo skąpi w
    sterowniki pod inny system niż dany model miał zainstalowany system przy
    sprzedaży, więc nie będziesz miał tylko problemów ze znalezieniem
    sterowników pod Vistę do tego modelu.
    Szukaj sterowników na stronach producentów poszczególnych podzespołów,
    np. karty dźwiękowej czy karty WiFi itp.
    A XP wcale nie ma w sobie wielu sterowników do urządzeń, no chyba że ten
    kolega który to napisał ma podzespoły klasy GeForce2MX czy SoundBlaster
    128PCI, tego typu sterowniki faktycznie XP posiada...